Beyler sizce WP8 Andorid'in yanında nasıl kalıyor? Uzman bir arkadaş yorum yaparsa sevinirim performans açısından çok merak ediyorum

Kardesim uzmana gerek yok 6 kasimda en yakin nokiashopa git cihazi incele karar ver![]()

Lumia920'deki ses chipi iphone5'te kullanilanla ayni sanirim cift kanalli bir ses chipi vardi. Ama kesin karar vermek icin cihazi incelemek lazim.
Ama kullanici yorumlarinda sennheiser'den daha cok memnun olanlar var.
Olsun .. HTC 8X Beats Audio Kullaniyorsa Piyasadaki En Iyi Ses Chipi Ondadir ..
Sonucta Beats Tartismasiz Dunyanin En Iyi Audio Markasi ..
Ama kullanici yorumlarinda sennheiser'den daha cok memnun olanlar var.
Ama kullanici yorumlarinda sennheiser'den daha cok memnun olanlar var.
Aynen gidelim bir deniyelim bakalım..
Kardesim uzmana gerek yok 6 kasimda en yakin nokiashopa git cihazi incele karar ver![]()

Uzmana gerek yok diyorsun ama sen cevap vermişsin alikemal
Kardesim uzmana gerek yok 6 kasimda en yakin nokiashopa git cihazi incele karar ver![]()
Ben hem wp8 e hemde lumia lara bittim ya.Çok akıcı bir arayüzü var çok kaliteli, animasyonları çok güzel.Marketine çamur atsalar da ben Lumia (WP) diyorum
Orası kesin dostumMarketinin de kısa bir süre sonra diğer marketlerin seviyesine geleceğine inanıyorum..
