Rakı içen problemli bir insan![]()
Problemlerimi azalttım ayrıca 
eyu biliruk![]()

hangi adını kullandığını bilmediğim birisiAnıl mı Baran mı
![]()

Ande'ye karşı insanAma kuralcı biri gibi
![]()

beğeniyoruzbehzat ç. hayranı bu kadar
iyi biri olmasa zaten mod olmazdı diye düşünüyorum
![]()

Anıl simdi iyi biri
Anladı sanirim tam bir sene onceki dava bu mesaj![]()
(Mesaj alındı Kurtuluş abim
)
