Kullanmadan nasıl bitiyorsa? Hangi sürümde olursan ol kullanmadan bitmez ya batarya ile ilgili sorunun vardır ya da yazılım ile ilgilidir. Belkide kapatmadığın uygulamalar arka planda sürekli çalışıyor ve aşırı şarj yiyordur ki arka planda ne kadar şarj tüketebilirler ki?Gorunurde program yok acik program herzaman kapatiyorumHasan! ciddimisinKullanmadan nasıl bitiyorsa? Hangi sürümde olursan ol kullanmadan bitmez ya batarya ile ilgili sorunun vardır ya da yazılım ile ilgilidir. Belkide kapatmadığın uygulamalar arka planda sürekli çalışıyor ve aşırı şarj yiyordur ki arka planda ne kadar şarj tüketebilirler ki?
Neyse restore et devam ederse sorun; arka planda ki uygulamaları sürekli kapalı tut(home yani ekranın altında ki tuşa hızlıca iki defa basıp altta çıkan ekranda uygulamanın üzerine basılı tut kırmızı içerisinde çizgi olan yuvarlak'a tıkla kapanır) hala sorun devam ediyorsa servise gönder...
Sürümün kaç?
Restore et düzelmezse servis
yok o değil.iphone'u pc'ye bagla itunes'u aç geri yükle düğmesine tıkla 750 mb civarı bir şey indirecekindirme bittikten sonra yeni iphone olarak ayarla bu sayede çözülür.eğer çözülmezse pilde bir sorun vardır servise vermen gerekir.
Telefon kapaliyken sarjin bitmeyecegini kim soyledi sana ?
o zaman olmaz![]()
Battery doctor diye bir tweak var indir baterinle ilgili bilgileri alne kadar ömrü kaldığı falan yazar hep.telefon jb liyse tabii cydiadan indiriyorsun.
Battery Doctor, AppStore'da.
Ve nasıl şarj edeceğini anlatıyor.
Battery Doctor, AppStore'da.
Ve nasıl şarj edeceğini anlatıyor.
