ibo_Star
Üye
iphone 4s Bağlantıyı Paylaştırmıyor
Herkese iyi Akşamlar.
Cepnet internet paketine Aboneyim.
Simkarttaki Sınırsız interneti iphone dan paylaştırıyordum.
Laptop dan üzerinden giriyordum.Suan Nete giremiyorum.
yani teldeki neti paylastiramoyorum
İos 6.0 yükledim son versiyon
Kişisel erişim noktasını ac dediğimde yazı yazıyor
Telefon yurt dışı iPhone 4s.Pasaport Kayıtlı.
Not: restore ettim olmadı.
Cepnet internet paketine Aboneyim.
Simkarttaki Sınırsız interneti iphone dan paylaştırıyordum.
Laptop dan üzerinden giriyordum.Suan Nete giremiyorum.
yani teldeki neti paylastiramoyorum
İos 6.0 yükledim son versiyon
Kişisel erişim noktasını ac dediğimde yazı yazıyor
Telefon yurt dışı iPhone 4s.Pasaport Kayıtlı.
Not: restore ettim olmadı.



daha öncede dediğim gibi sorun yazılımsal.ios 6 yüklü iphonelarda meydana gelebiliyor. 6.0.1 bir an önce çıksa da sorunlar hallolsa. 