Sola Aldım Sizce Güncellemelimiyim?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
thenejat

thenejat

Üye
    Konu Sahibi
Sola Aldım Sizce Güncellemelimiyim?
Arkadaşlar merhaba Xperia Sola aldım 3 gün oldu 6.0.B.3.184 güncellemesi hazır diyo sizce güncellemelimiyim artıları ve eksileri nelerdir yapmış olan varsa yazarsa sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
 


KayıHanlıyız

Üye
Ben güncelleme yaptım iyi bir sonuç almadım memnunda kalmadım tavsiye etmem.
 
mystiery_

mystiery_

Üye
gecmis olsun jelly bean guncellemesinden mahrum kaldin
 

barann79

Üye
bence üst versiyon yani güncelleme her zaman için güzeldir
 
Xelord

Xelord

Üye
Sola 2011değil ki?
 
Silinen Üye 440290

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
hayırlı olsun
 

taylan08

Üye
xperia sola ya jb gelecek. Bence yukselt oto kamera modu geliyor ve biraz performans artıaı var ama bu performansı antutu dan falan fark edrsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt