5 Çiftten 1'i Başkasına Aşık

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nazlican

Üye
    Konu Sahibi

Lâkin Bayan; aldatmak var, aldatmak var. İkinci bir aşka kötü bakmak ön yargıdır bence.
Aslında üzerine nice paragraflar yazılabilecek bir konu.


aldatmak var aldatmak var ne olyr aldatmak aldatmaktr işte varı yoku yok
 


-efşan

-efşan

Üye



aldatmak var aldatmak var ne olyr aldatmak aldatmaktr işte varı yoku yok
Bayan ben kendi görüşümü belirttim uygun bir şekilde. Siz ise benim düşüncemi ve diğer bütün düşünceleri hiçe sayacak bir biçimde, genelleme yaparak konuşuyorsunuz. Lütfen bu hususta dikkatli olalım önce.
Kadın yahut erkek olsun fark etmez. Her aldatma vak'ası bir değildir bence.

İnsan sever
İnsan sevdiğini sanar.
İnsan yanılır
İnsan yanıldığını sanar.
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican

nazlican

Üye
    Konu Sahibi

Bayan ben kendi görüşümü belirttim uygun bir şekilde. Siz ise benim düşüncemi ve diğer bütün düşünceleri hiçe sayacak bir biçimde, genelleme yaparak konuşuyorsunuz. Lütfen bu hususta dikkatli olalım önce.
Kadın yahut erkek olsun fark etmez. Her aldatma vak'ası bir değildir bence.

İnsan sever
İnsan sevdiğini sanar.
İnsan yanılır
İnsan yanıldığını sanar.

düşüncelerinize saygı duyuyorum ama aldatmak bu nasıl iyisi kötüsü olabilr bildiğimiz aldatmak aldatılmak
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
FatoŞ

FatoŞ

Üye
İlginç :hmmm Ama duruma Göre değişir..
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican
-efşan

-efşan

Üye


düşüncelerinize saygı duyuyorum ama aldatmak bu nasıl iyisi kötüsü olabilr bildiğimiz aldatmak aldatılmak
Her ne ise Bayan. Teşekkür ederim anlayışınız için. Ben farkı olduğunu düşünüyorum. Dilerim ki zaman ile ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
He bir de şu var; aldatılanlar suçlu yahut aldatanlar haklı davası güdmüyorum.


- - - Eklendi - - -

İlginç :hmmm Ama duruma Göre değişir..
Erkek kadar kadınlar da meyillidir. Kadın erkek meselesi değildir aldatmak yahut aldatılmak. Göz önünde bulunan erkeklerin aldatmasıdır.
Biraz derinlere inildiğinde anlaşılmaktadır ki bayanlar da erkekler kadar hatalıdır. Hata çift taraflıdır. Bu şekilde olmasa idi aldatma sorunu olmazdı bence.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve nazlican

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
aldatan suçludur benim fikrimi soracak olacaksanda.. madem aldatacan ya ayrıl yada boşan git naparsan yap
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Canım İyisi Kötüsü Olabilir Bazen Öyle Bir Durum oluyor ki Aldatmaya Bile Hak Veriyorsun Her Aldatma İçin Geçerli Değil Ama Aldatılanda Herhalde Suçsuz Değildir Diye düşünüyorum..

- - - Eklendi - - -

Canom Çok Haklısın..


- - - Eklendi - - -

Duruma Göre Değişir Canım Nasıl Boşan Git.. Sorunun İç yüzünü Görmek Gerek..
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
aldatan suçludur benim fikrimi soracak olacaksanda.. madem aldatacan ya ayrıl yada boşan git naparsan yap
Bayan ayrıldığında zaten aldatmış olmuyor. Aldatmak farklı bir psikolojik vak'adır.
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican ve FatoŞ

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
o zamannn iyisi kötüsü varsa sizi iyi aldatılmalar . benim kitabımda aldatmanın affı iyisi kötüsü yada telaffuzu yoktr
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
-efşan

-efşan

Üye
o zamannn iyisi kötüsü varsa sizi iyi aldatılmalar . benim kitabımda aldatmanın affı iyisi kötüsü yada telaffuzu yoktr
Bu yorumunuzu ne beğendim ne de yakıştırabildim size Bayan.
Mars'tan Gelen Küçük Hanım'ı kırmaktansa aldatanların kafasını kırmayı yeğlerim.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: nazlican

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
:D hahahahah aldatnların kafasını kırmak en doğrusu
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan
haltie

haltie

Üye
noktayı koyalım aldatan aldanır ve karşılığını muhakkak alır...
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan ve nazlican
FatoŞ

FatoŞ

Üye
Net Gitti Onca Şey Yazdım Gelmmeiş :(
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Bence çok acı bir durum Allah kimseyi yoldan çıkarmasın kimsenin başına böyle birşey vermesin.
 
  • Beğen
Tepkiler: FatoŞ ve nazlican
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt