nazlican
Üye
Lâkin Bayan; aldatmak var, aldatmak var. İkinci bir aşka kötü bakmak ön yargıdır bence.
Aslında üzerine nice paragraflar yazılabilecek bir konu.
aldatmak var aldatmak var ne olyr aldatmak aldatmaktr işte varı yoku yok
Lâkin Bayan; aldatmak var, aldatmak var. İkinci bir aşka kötü bakmak ön yargıdır bence.
Aslında üzerine nice paragraflar yazılabilecek bir konu.
Bayan ben kendi görüşümü belirttim uygun bir şekilde. Siz ise benim düşüncemi ve diğer bütün düşünceleri hiçe sayacak bir biçimde, genelleme yaparak konuşuyorsunuz. Lütfen bu hususta dikkatli olalım önce.
aldatmak var aldatmak var ne olyr aldatmak aldatmaktr işte varı yoku yok
Bayan ben kendi görüşümü belirttim uygun bir şekilde. Siz ise benim düşüncemi ve diğer bütün düşünceleri hiçe sayacak bir biçimde, genelleme yaparak konuşuyorsunuz. Lütfen bu hususta dikkatli olalım önce.
Kadın yahut erkek olsun fark etmez. Her aldatma vak'ası bir değildir bence.
İnsan sever
İnsan sevdiğini sanar.
İnsan yanılır
İnsan yanıldığını sanar.
Her ne ise Bayan. Teşekkür ederim anlayışınız için. Ben farkı olduğunu düşünüyorum. Dilerim ki zaman ile ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.
düşüncelerinize saygı duyuyorum ama aldatmak bu nasıl iyisi kötüsü olabilr bildiğimiz aldatmak aldatılmak
Erkek kadar kadınlar da meyillidir. Kadın erkek meselesi değildir aldatmak yahut aldatılmak. Göz önünde bulunan erkeklerin aldatmasıdır.İlginçAma duruma Göre değişir..
Bayan ayrıldığında zaten aldatmış olmuyor. Aldatmak farklı bir psikolojik vak'adır.aldatan suçludur benim fikrimi soracak olacaksanda.. madem aldatacan ya ayrıl yada boşan git naparsan yap
Bu yorumunuzu ne beğendim ne de yakıştırabildim size Bayan.o zamannn iyisi kötüsü varsa sizi iyi aldatılmalar . benim kitabımda aldatmanın affı iyisi kötüsü yada telaffuzu yoktr

hahahahah aldatnların kafasını kırmak en doğrusu


Halit'ten son nokta.noktayı koyalım aldatan aldanır ve karşılığını muhakkak alır...

Net Gitti Onca Şey Yazdım Gelmmeiş![]()
.Net Gitti Onca Şey Yazdım Gelmmeiş![]()
..
- - - Eklendi - - -
.

