avcitalip
Üye
On The Go(OTG) Hakkında Sorularım var !
1-OTG kablosu orijinal olmazsa ne olabilir ? (videodaki orijinal değil)
2-OTG kullanılırken aynı anda telefonun ekranındaki görüntüyü LCD bir TV'ye HDMI yoluyla aktarabilirmiyiz ?
3-OTG kullanılırken telefonun şarj olması nasıl sağlanır
4-bu soru OTG ile alakalı değil ama yinede merak ettim FPse diye bir emülatörden adam Tekken açtı bunu nasıl yaptı ?
5-OTG'nin telefona bir zararı varmıdır ?
6-OTG kablosuyla beraber hangi usb hub kullanılmalıdır ?
7-OTG kullanılırken ekranın sürekli Landspace(yan modda) kalması nasıl sağlanır ? (arayüzde bile)
8-Siyah kernel OTG destekler mi ?
9-Naber ?
Orijinal Kablo Link :
Orijinal Olmayan Kablo Link :
görüldüğü gibi arada fiyat konusunda uçurum var sayılır
birisi 5 TL falan diğeri 35 TL yani arada 30 TL fark var sizce buna değer mi ?
Soracağım Sorular bunlardır,eğer atladıklarım varsa sizlere yorum şeklinde sorarım yorum yazacak arkadaşlara şimdiden
umarım bu konu tüm foruma OTG konusunda yararlı bir konu olur
evet arkadaşlar süre 40 dk'dır
şaka şaka
[video=youtube;46IiRyigUH0]http://www.youtube.com/watch?v=46IiRyigUH0&feature=colike[/video]
arkadaşlar uzun zamandan beri bir otg kablosu almak istiyordum fakat bir türlü alamıyordum,bu gün akşam üzeri ciddi ciddi alma isteğim geldi yarın bankamatik kartımla almayı düşünüyorum ama bazı sorularım var sizlere !1-OTG kablosu orijinal olmazsa ne olabilir ? (videodaki orijinal değil)
2-OTG kullanılırken aynı anda telefonun ekranındaki görüntüyü LCD bir TV'ye HDMI yoluyla aktarabilirmiyiz ?
3-OTG kullanılırken telefonun şarj olması nasıl sağlanır
4-bu soru OTG ile alakalı değil ama yinede merak ettim FPse diye bir emülatörden adam Tekken açtı bunu nasıl yaptı ?
5-OTG'nin telefona bir zararı varmıdır ?
6-OTG kablosuyla beraber hangi usb hub kullanılmalıdır ?
7-OTG kullanılırken ekranın sürekli Landspace(yan modda) kalması nasıl sağlanır ? (arayüzde bile)
8-Siyah kernel OTG destekler mi ?
9-Naber ?

Orijinal Kablo Link :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Orijinal Olmayan Kablo Link :
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
görüldüğü gibi arada fiyat konusunda uçurum var sayılır
birisi 5 TL falan diğeri 35 TL yani arada 30 TL fark var sizce buna değer mi ?Soracağım Sorular bunlardır,eğer atladıklarım varsa sizlere yorum şeklinde sorarım yorum yazacak arkadaşlara şimdiden
umarım bu konu tüm foruma OTG konusunda yararlı bir konu olur
evet arkadaşlar süre 40 dk'dır
şaka şaka 
emin ol su dunyada bisey pahaliysa kalitelidir. Hem ucuza hem kaliteli omrumde ne donercide gordum ne ayakkabicida.
diğer sorular hakkında ne düşünüyorsunuz ?
ama su sekilde yapabilirsin : bir tane kablosuz microsoft klavye al (microsoft olmasına dikkat et; logitech de olabilir) telefonu hdmi aparatı ile tv ye bagla kablosuz klavyen ilede islemlerini tv ekranın dan rahatça yap
