ne olcak hocam ya biz seni seviyoruz
Yok la ne az konuşması ? Kim demiş ? Sarhoştum hatırlamıyorum
Zaten Bu aralar çevremden ; " Saat 00:00 oldu, normaldir. " lafını duymaktan bıktım.![]()

ne olcak hocam ya biz seni seviyoruz![]()
de onlar da seviyor aslında. Sadece espri yapıyorlar akılları sıra ama bi esprinin b*kunun çıkartılmasını hiç sevmem. Yoksa onların da işine geliyor böyle olmam. Bedavaya neşeleniyorlar işte, fena mı? 
slm millet


muhammet az mı konuşuyomuş
![]()
kim demiş onu bi gelsin konuşcaz .
Olur böyle şeyler....
de onlar da seviyor aslında. Sadece espri yapıyorlar akılları sıra ama bi esprinin b*kunun çıkartılmasını hiç sevmem. Yoksa onların da işine geliyor böyle olmam. Bedavaya neşeleniyorlar işte, fena mı?
- - - Eklendi - - -
Aleyküm selam hocam
- - - Eklendi - - -
espri![]()


Yani
Gececiler bomba oluyo![]()

Selam'ın aleyküm erkekler

Canim cok sıkılıyor ve net pakeyim her an bitebilir![]()

Konunun uzaktan yakından erkek muhabbeti ile alakası yok![]()
Eveettt... Bir nezlenin daha sonuna gelmiş bulunuyorum. Bugün tam 2 kilo sümük çıkardım. Dün de 2, evvelki gün 1, Toplamda 5.

Daha demin bir geğirmişimki sorma. Akıllara zarar. Uyuyan kuzenim mırıldanarak şunu söyledi " camı kapat yaw dondum valla bi yerden esiyor"Konunun uzaktan yakından erkek muhabbeti ile alakası yok![]()

