RecepBerkA
Üye
Neyse çömez muamelesi görmüyorsundur artıkEvet![]()
E büyüdük tabi![]()
lise 1 konuşmalarımızı hatırlıyorum 
Bura Ankara
lise 3te bu kadar ders
Ben tek lise 4de o kadar ders gördüm![]()

aha revengeful da eklendi yazisi olmuyor![]()
Yaa
lise 3te bu kadar ders
Ben tek lise 4de o kadar ders gördüm![]()


Hatırlatma lise 1'i rezillikti resmen
Neyse çömez muamelesi görmüyorsundur artıklise 1 konuşmalarımızı hatırlıyorum
![]()


bende oluyor ama
- - - Eklendi - - -
aha bole![]()

Bura Ankara![]()
ben korkmaya başladım 


mobile light kullaniyom ondan miki![]()

Tapatalk kullaniyoruz biz

hala ybeni takan yok![]()


Yaa
Bura Ankara
Hatırlatma lise 1'i rezillikti resmen
9 olduk çöm dediler, 10 olduk kıdemli çöm dediler. Şimdi otursunlar sınava çalışsınlar![]()

ah be gitti gorunmezlik![]()


ah be gitti gorunmezlik![]()

