ismail
Üye
Evet çok heyecanlıdır. 10-15 kişi 1 banyoyu kullanacaksınız falan.. Adrenalin..

Ben liseden tecrübeliyim yurt konusunda

Siyasetinden, seviyeye herşeyi bilirim.
Ve tabi bunlardan uzak durmayı da

10-15 kişi 1 banyoya gelirsek fakirliğin gözü kör olsun


Nerdeyse her gün yarım gün
Üni hayatı işte 



Yarın okulları var uyuyun gençler 