5 sn de hemen moralinizi bozabilirim!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ismail

ismail

Üye

Evet çok heyecanlıdır. 10-15 kişi 1 banyoyu kullanacaksınız falan.. Adrenalin..

:zzz:

Ben liseden tecrübeliyim yurt konusunda :)

Siyasetinden, seviyeye herşeyi bilirim.

Ve tabi bunlardan uzak durmayı da :)

10-15 kişi 1 banyoya gelirsek fakirliğin gözü kör olsun :)
 


RecepBerkA

RecepBerkA

Üye
:kac:
 
paradox07

paradox07

Üye
Pazartesileri okul yok ve haftada 20 saat olduğu için sorunda yok :D Nerdeyse her gün yarım gün :ehe Üni hayatı işte :ehe

haftada 21 saat ve perşembe,cuma okul yok.3gün okul,4gün tatil.üni hayatı işte :zuhaha:
 
BYFECI

BYFECI

Üye
Ha ha ha :oke:
 
paradox07

paradox07

Üye
:oke:
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
tablet dağıtılan varmı :hmmm

- - - Eklendi - - -

liseli olmak zor iş :off:
 
Black-killing

Black-killing

Üye
Liseyi özledim yav :S okulun kıymetini bilin özellikle liseyi.Okul bitince özleyeceksiniz .
 
ismail

ismail

Üye
liseliler yattı hocam boşuna yazma :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
:aha: Yarın okulları var uyuyun gençler :aha:
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Sana neden yok ?
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Ben mi ?
 
jackalmami

jackalmami

Üye
Evet.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
bugün kuzenimi müdür yardımcısı berbere göndermiş bumudur saç yasağı
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
ne arıza bu ya teyzemler yemekte olduğu için bu veledin servisiylede ben uğraşıyom liste yanlışmış diye servise almamışlar kapı gibi liste var elimde geçen seneki arkadaşlarıda var napıyim yani :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt