Saolunhayırlı olsun

Resmi olarak konuşmayı hiç beceremem o yüzden saol diyorumVuu Ali hayırlı olsun kuzum![]()
Resmi olarak :
Ali bey test moderatörlüğünüz hayırlı olsun temennim iyi bir şekilde yürütmeniz.Saygılar![]()

saol kardeşimhayırlar getirsin kardeşim![]()

teşekkürlerhayırlı olsun tebrikler

Rihanna kıskanacak
Tebrikler =)
saolun 
saolunTebrikler hayırlı olsun...

saol abiBurdanda kutlayalım tebrikler![]()

Where have you been?Hayırlı olsun Ali)

(nerelerdeydin?
)
Teşekkürler[ENGİN];5248723' Alıntı:tebrikler![]()

Where have you been?(nerelerdeydin?
)
saool
)özelden sana birşeyler sorsam ya
Akşam fena uyuya kalmışım anca kendime geldim)

özelden sana birşeyler sorsam ya![]()

özelden sana birşeyler sorsam ya![]()
Aç özelini ne istersen sor
Her zaman hazırım Ali 
saolTebrikler.Hayırlı olsun![]()

saooooooooolHayırlı Olsuuuunnnnnn Aliii![]()

tebrikler nawy bizlerin başına

özel kapalı olsa dahi yöneticiler mesaj atabiliyor..
Özelin kapalı nasıl soracaksınAç özelini ne istersen sor
Her zaman hazırım Ali
![]()

Ben kaç gündür dikkat etmemişim mi acaba
özel kapalı olsa dahi yöneticiler mesaj atabiliyor..![]()
belki de test mod olduğumdan o yetkim olmayabilir :Sbak senden daha çabuk öğrenmeye başladım
Ben kaç gündür dikkat etmemişim mi acababelki de test mod olduğumdan o yetkim olmayabilir :S



Artık bizi rihanna yönetiyor![]()

