manyak!
Üye
bencede korkkkkmanyak'la gerçek hayatta gün gelirde tanışırsam die çok korkuyorum![]()

çikolatalarımın bitmesinden korkuyorum

bencede korkkkkmanyak'la gerçek hayatta gün gelirde tanışırsam die çok korkuyorum![]()


bak güzelim istersen şu kurbağa prens sözünü kaldıralım hani sonun iyi gözükmüyomanyak la ve prensiyle forumda tek kalmaktan korkuyorum (kurbağa prens oda görmezde üzerine basarsam diyeee )![]()

manyak la ve prensiyle forumda tek kalmaktan korkuyorum (kurbağa prens oda görmezde üzerine basarsam diyeee )![]()
baya sevimli olur


Yok y a ikisinide ii tanırım sewerim ben onları...
ben direk @RZU'dan korkutorum wallaçalışırsan almazsın bende birgün urdakilere laf yetiştiremeyeceğimden korkuyorum


