en büyük korkularınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
keremle aynı ortama düşmekden korkuyorum yada ben niye korkuyorum ki o korksun cehennemin prensi benim sonuçta nıhahahahahahaha:ehe:ehe
 

elmyra

Üye
manyak la ve prensiyle forumda tek kalmaktan korkuyorum (kurbağa prens oda görmezde üzerine basarsam diyeee ):yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru
 
ouSahin

ouSahin

Üye
ailemin dagılmasından korkuyorum...aklımı kaybetmekten korkuyorum...
 
manyak!

manyak!

Üye
manyak la ve prensiyle forumda tek kalmaktan korkuyorum (kurbağa prens oda görmezde üzerine basarsam diyeee ):yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru
bak güzelim istersen şu kurbağa prens sözünü kaldıralım hani sonun iyi gözükmüyo:oke:
 
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
manyak la ve prensiyle forumda tek kalmaktan korkuyorum (kurbağa prens oda görmezde üzerine basarsam diyeee ):yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru:yuru

sen hiç cehennem kurbağası görmedin sanırım :islik baya sevimli olur:ehe:ehe:pro:
 
POWER

POWER

Üye
Yanlız kalmaktan:(
 
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
biz neyiz komşu çocuğumu alla alla ercan yaa valla dalacam kafa göz üzüyosun bizi ama prensesimle ben seni bırakırmıyız hiç :);)
 

elmyra

Üye
Hiçç töbeee yanlız bırakırlar mıı ama power sen asıl onlarlaa bir yerde yanlız kalmaktann korkkk
 
POWER

POWER

Üye
Yok y a ikisinide ii tanırım sewerim ben onları...
 
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
hoop cukkk kapaaaak nıhahahahaa :ehe :ehe
 
prince of hell

prince of hell

Üye
    Konu Sahibi
ercan kardeşim gibi benim asla öyle bişiy olmaz kıskanma hemen hıh :ehe
 
manyak!

manyak!

Üye
yaa ercan harbi saçmalamışsın yanii biz seni aslaa yalnız bırakmayız sen istesende istemesende:)
değer verdiğim insanları üzmekten çok korkuyorum:(
 
keremerson

keremerson

Üye
manyağın beni üzmesinden çok korkuyorum
 
manyak!

manyak!

Üye
aa ben seni nie üzeyim yaa sdc sinir ederim o kadar:ehe
bu aralar kafayı yemekten korkuyorum:(
 

elmyra

Üye
yemessin merak etme bende manyağın bana küsmesinden korkuyorumm
 
manyak!

manyak!

Üye
niyeki?
bende yarınki sınavdan kötü bi sonuç alacağımdan korkuyorum:(
 

elmyra

Üye
çalışırsan almazsın bende birgün urdakilere laf yetiştiremeyeceğimden korkuyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt