İşletim sistemi olarak herkes Samsung u önerecek bunu biliyorum fakat ben de nokıa derim uzun ömürlülük açısından

kerim kardeşim androidden tam faydalanmak için hangi telefon lazım ace çok mu basit kalır?
İşletim sistemi olarak herkes Samsung u önerecek bunu biliyorum fakat ben de nokıa derim uzun ömürlülük açısından
kerim kardeşim androidden tam faydalanmak için hangi telefon lazım ace çok mu basit kalır?
kerim kardeşim androidden tam faydalanmak için hangi telefon lazım ace çok mu basit kalır?

arkadaşlar symbianın bi geleceği yok bu beni endişelendiriyor ama androidin yüzbinlerce uygulaması var
arkadaşlar symbianın bi geleceği yok bu beni endişelendiriyor ama androidin yüzbinlerce uygulaması var
evet aşırı basit yavaş ve sıkıcı kalır birde sorunlu.
kardeşim symbianda bana göre uygulama azlığı yok ama oyun azlığı var.sırf Oyun uygulama çok diye kalkıp ace alınmaz.
