[Belle Refresh] Saat, metin türkçe by SymbianHacker

Sponsorlu Bağlantılar

SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
olmaz mif ler görünüşü sağlar. Ben rsc ve dll leri editledim
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Şimdi refreshte ing bu türkçe nasıl yapacaz?
 
jatvalca

jatvalca

Üye
alışaka kadar zorluk çekiliyor ama sonra işlem bitiyor
emeğe saygı teşekkürler
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:rica:
 
arslanla

arslanla

Üye
Teşekkürler
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:rica:
 

0386

Üye
kardeş bnde nendn türkçe olmadı dediğin gibi attım c ye sonra resetledim olmadı bi yardımcı olurmusun
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kardeş bnde nendn türkçe olmadı dediğin gibi attım c ye sonra resetledim olmadı bi yardımcı olurmusun

xplore ile zipi aç ve c yazan dosyaya gir-içindeki dosyaları işaretleyip c'ye taşı restart yap
 

0386

Üye


xplore ile zipi aç ve c yazan dosyaya gir-içindeki dosyaları işaretleyip c'ye taşı restart yap
nasıl taşıyacam aacaba buldum ve kurdum o programı ama nasıl taşıyacağımı bilmiyorum bi yardım etsene
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
nasıl taşıyacam aacaba buldum ve kurdum o programı ama nasıl taşıyacağımı bilmiyorum bi yardım etsene

demek istediğinizi anlayamadım yardımcı olamayacağım konu sahibi ilgilenecektir iyi forumlar
 
bayram yazıcı

bayram yazıcı

Üye
eline sağlık teşekkürler
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
:rica:
 
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi

İçerik aynı falan değil. Ben bunu rastgele dll dosyalarıyla oynayarak yaptım. Senin konunu alıntı yapıp by SymbianHacker yazcak kadar suratsız değilim. Alıntı yaptığım zaman mutlaka isim yazar ve teşekkür ederim. Bunu diğer konularımda görebilirsin. Alışmışsınız :locked: basmaya bu da ön yargıyla birleşince sonu kötü oluyor :off:
 
>Lips Of AngeL<

>Lips Of AngeL<

Üye
:tşk:
 
TheMadness

TheMadness

Üye


İçerik aynı falan değil. Ben bunu rastgele dll dosyalarıyla oynayarak yaptım. Senin konunu alıntı yapıp by SymbianHacker yazcak kadar suratsız değilim. Alıntı yaptığım zaman mutlaka isim yazar ve teşekkür ederim. Bunu diğer konularımda görebilirsin. Alışmışsınız :locked: basmaya bu da ön yargıyla birleşince sonu kötü oluyor :off:

Nasıl aynı değil? İçeriklerin boyutlarını karşılaştırın. Hem siz yapmış olsanız da konunun locked olması lazım. Çünkü önceden paylaşıldı.

Edit: Amacım direk konuyu kilitlettirmek değil, emeğe saygı duyulmasını sağlamak.
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
SymbianHacker

SymbianHacker

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


Nasıl aynı değil? İçeriklerin boyutlarını karşılaştırın. Hem siz yapmış olsanız da konunun locked olması lazım. Çünkü önceden paylaşıldı.

Edit: Amacım direk konuyu kilitlettirmek değil, emeğe saygı duyulmasını sağlamak.

yaaa kardeşim benden birisi bu saati refresh için türkçeleştirmemi istedi. Ben senin konuyu görmedim bile.
 


Üst Alt