Sanırım yorumsuz![]()
bu iyi anlamına mi geliyor 
hıııhı
bu iyi anlamına mi geliyor
![]()

hıııhı![]()

Daha önce Profesyonel fotoğrafçılık yaptın mı? Yapmadıysan dene![]()

Daha önce Profesyonel fotoğrafçılık yaptın mı? Yapmadıysan dene![]()

Vuhuuuuu süpperr![]()

çekim açıları güzel lakin nesne seçimleri biraz daha özenli olabilirdi sanırım. O pet bardak ve şişe hiç sanatsal durmuyor.![]()
geri kalan hepsi benim çekimim 
anaaaaammhemen molome u yüklüyorum
benimde var fotolarım
![]()
çok güzel efektler vardı hoşuma gitti 
Güzelmiş valla![]()
teşekkür ederim 
yemin etGüzelmiş valla![]()


Kadraja dikkat etYani fotoğrafını çektiğin şey ekrana sığsın. Taşma olmasın. Bu çok öenmli bir nokta
Kaktüsü gerçekten iyi çekmişsin yalnız işte sığdırsaydın çok daha güzel olurdu
![]()

İlk fotoğraf müthiş![]()

Bu molome programı bende de var.Efektler şahane.En kötü resmi bile harika yapabiliyor.Özellikle Vintage ve Cartoon isimli efektleri harika.Çekimlerde on numara![]()
teşekkür ederim bu arada 
