İşte Rofs2 Core boyutlarını artırma yöntemi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


ByKatre

ByKatre

Üye
Hadi hayırlısı
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
Vay anasını. Ama ben hala root, bootloader konularını anlamıyom. C6 portu için bootloader'in kırılması gerek diye biliyorum. Ya da root'mu ? Biri anlatım yapsın :megafon:
 
Metalist Angel

Metalist Angel

Üye
normalde telefondan roma etki edemiyoruz ya root yaparsan roma telefondan ulaşırsın

- - - Eklendi - - -

bootloader ise telefonun arayüzünü aktif yapıyo yani telefonun kapalı güç düğmesine basında bootloader aktif oluyo oda arayüzü başlatıyo hani beyaz ekran görùyon sonra nokia ekranı geliyo o beyaz ekran sürecinde bootloader çalısıyo
 
ogzhnoTr

ogzhnoTr

Üye
bootloader kirilirsa neler oluyo o.o
 
ByKatre

ByKatre

Üye
Sen telefonu acarken başka sistem çalıştırabiliyorsun

- - - Eklendi - - -

Mesela splashscreenin açılış olmasını bootloader sağlıyor
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlısıyla kırcaz bootloader mi

- - - Eklendi - - -

Portu yapıp bir deneyeceğim.Aynı zamanda Madness ile çalışıyoruz.
 
melihcaneker1

melihcaneker1

Üye
yapamadım ya. programı kullanamadım.

- - - Eklendi - - -

nfx i açıyorum dosya seç e tıklıyorum navifirmden indirdiğim rofs2 yi seçiyorum devamı yok
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
    Konu Sahibi
Rofs2 değil.CORE'u seçmeniz gerekir.Core seçilince diğer tüm dosyaların boyutunu artırırsınız.

- - - Eklendi - - -

Konu güncellenmiştir.
 
Masterthone

Masterthone

Üye
son durum ne
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
    Konu Sahibi
Sadece konuyu düzenledim.İçerik olarak değişiklik yoktur.

- - - Eklendi - - -

Deneyin.%100 Olumlu Sonuç alırsınız.


- - - Eklendi - - -

Konuya gerekirse resim eklenecektir.
 
Uchiha Sasukee

Uchiha Sasukee

Üye
    Konu Sahibi
Eklenecektir.
 

smtcn123

Üye
rofs2 dosyasının boyutunu artırdım. sonra flashladım flash bıtınce ekran griye döndü sonrada kapandı. dosyanın boyunu artırırken rfall boyutuna bakarak yaptım ama genede kapanıyor. bu konuda bana yardım eder misiniz.
 
olcayaksoy_01

olcayaksoy_01

Üye
arkadaşlar n8 var bende core yi arttırmak istiyorum nasıl olacak

- - - Eklendi - - -

n8 in ayarları nasıl oluyor yardımcı olan
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt