Müzik Çalar Diskte Yer Yok Hatası ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Müzik Çalar Diskte Yer Yok Hatası ?
Hard formattan sonra bu hatayı vermeye başladı.Müzik kütüphanesini yenile diyorum.Diskte yer yok.0 dosya eklendi yazıyor.
 


MrTech

MrTech

Üye
Telefon Hafızası Doludur.
 

erhanred

Üye
yada rom patcher da rem yaması var onu kapat
 
u_cosar

u_cosar

Üye
yazılımını yeniden yükle
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
aynen flash at :ok2:
 
ANIL

ANIL

Admin
Private dosyasının içinde müzik çalar ile ilgili dosyalar vardı. Onları silince düzelecektir muhtemelen. O dosyalar aklıma gelmiyor şuan:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kurtuluş40
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
Aynen muzik calar txt dosyasi attiysan hafiza hatasini o veriyor yeni muzik calar bul icindeki txt aynisini C hafizadan kaldir eger modifiye yaptiysan rofs2 icine hatali txt atmis olabilirsin onu degistir.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Baya karışık bir olay yani :s
 

batuay

Üye
1 kere dene şu arkadaşların yazdıklarını. ilkinde 2 saat sürer. 2.de 2 dakika sürer emin ol. ;)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Şunu özetleyecek olan var mı? bugün hafızayı yeniledim.2 yeni müzik ekledi.gerisi hala yok :(
 
ANIL

ANIL

Admin
Bu dosyalardan gördüklerini sil, kütüphane sıfırlanmış olur. Sonra tekrardan yenilersin.

E:\private\101ffca9\harvesterdbv10_2.dat
E:\private\10281e17\[101ffc31]mpxv3_4.db
E:\private\10281e17\[101ffc31]pcv6_2.db
E:\private\10281e17\[102830AB]thumbnail_v4.db
E:\private\10281e17\[102830AB]thumbnail_v4.db-journal
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
Kütüphane sııfırlanır.müziklerim silinmez değil mi?

- - - Eklendi - - -

silinemiyor.
 
ANIL

ANIL

Admin
Nasıl silinemiyor? Bilgisayar üzerinden yap depo hafıza modunda. Müziklerin silinme konusunu hatırlamıyorum tam:)
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
olmadı.hala diskte yer yok diyor ve kütüphane sıfır.hiç bir müzik yok
 
ANIL

ANIL

Admin
Diskten kasıt ne acaba... Verdiğim dosyaların silinebilmesi lazım ama onu anlamadım.
 
tempestshine

tempestshine

Üye
    Konu Sahibi
dediğin dosyaları pc den sildim.ama telefonda hala gözüküyorlar



hata bu
 

MaxipmaN

Üye
o kadar mod kurarsan olabilir ben de kasma sorunu ve dolby ile müzik çalar sekmesindeki simgeler kayboldu bi çekmişim hard format wifi sorunu bile düzeldi büyük ihtimal
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt