Galaxy S3 fena patladı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SeniGördüm

SeniGördüm

Üye
Böylelerine sinir olurum adamın elinde 4s var tek yaptığı şey konuşup mesaj atmak:vur telefonun hiçbirşeyini bilmiyorlar:kop2:ya kardeşim bunlar 50tl lik telefonda yapıyor:)amaçları sadece hava atmak:)
 


Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
:)) Benim basima gelmesin
 
Ellemon

Ellemon

Üye
Adamlar yapıyorda satılıyor demekki . 2 milyarı Hak ediyor S3
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Böylelerine sinir olurum adamın elinde 4s var tek yaptığı şey konuşup mesaj atmak:vur telefonun hiçbirşeyini bilmiyorlar:kop2:ya kardeşim bunlar 50tl lik telefonda yapıyor:)amaçları sadece hava atmak:)

aynen+1
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye


aynen öyle adam iphone alıyor mesela adama telefonuna bakabilirmiyim diyorsun ve app store'a girmeye çalışıyorsun kimisi daha oraya bile girmemiş :ehe sadece arama ve mesaj atmak için kullanıyorlar :ehe arada kamerayı falan da açıyorlar :)


- - - Eklendi - - -



yani şuanda 4s almak mantık işi değil aslında:)
i5 çıkınca tam 4s alma vakti bana göre :)
 
avcitalip

avcitalip

Üye


:hmmm Kardom Dil anlatim kacti ?? :allalla:

sorumluluğa kaldım pampa :ehe şaka bir yana dil anlatımım 4 olmasına rağmen ben bile bazen böyle saçma yorumlar atabiliyorum olur okadar yorum atıyoruz :ehe
 
avcitalip

avcitalip

Üye

sonuçta 4'müş 5 değil : ?

ilk dönem 5 geldi benim sözelim iyidir matematiğim berbat ama :ağlarım: matematik ve dil anlatım dersleri hep aynı güne denk geliyordu hocalarda aynı gün sınav yapıyorlardı uyuz oluyordum birine çalışsam diğerine çalışamıyordum aklımda birşey kalmıyordu anca böyle işte :)
 
Türe

Türe

Üye
2 dönem de 4 tü benim :zzz: ama genel ortalamam 87 sınıf lise 3 :smartass:
 
avcitalip

avcitalip

Üye
2 dönem de 4 tü benim :zzz: ama genel ortalamam 87 sınıf lise 3 :smartass:

iyimiş :) ben lise 2 deyken yaptım bakalım lise 3 te ne olacak


- - - Eklendi - - -

neyse konunun özünü kaydırmayalım admin arkadaşlara ayıp oluyor :) :oke:
 
61semih

61semih

Üye
Böylelerine sinir olurum adamın elinde 4s var tek yaptığı şey konuşup mesaj atmak:vur telefonun hiçbirşeyini bilmiyorlar:kop2:ya kardeşim bunlar 50tl lik telefonda yapıyor:)amaçları sadece hava atmak:)
bir tanıdığımda gördüm 4s i kaç gb lık modeli dedim adam telefonun hafızasını bilmiyordu siz düşünün..

apple kullanıcılarının büyük çoğunluğu(ülkemizde)etiket amacıyla
tabi telefonun hakkını verenlerde var yok değil.

s3 çok iyi bir cihaz ama bence tek eksiği tasarım.hoş çakıl mavisi çok güzel görünüyor ama beyaz modeli çok sıradan.
bunun dışında telefonun arka yüzü çok kötü görünüyor,donanımına diyecek birşey yok.
piyasanın en iyisi.
 
blackaid

blackaid

Üye
apple davaları hızlandırır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt