Böylelerine sinir olurum adamın elinde 4s var tek yaptığı şey konuşup mesaj atmaktelefonun hiçbirşeyini bilmiyorlar
ya kardeşim bunlar 50tl lik telefonda yapıyor
amaçları sadece hava atmak
![]()
i5 çıkınca tam 4s alma vakti bana göre
aynen öyle adam iphone alıyor mesela adama telefonuna bakabilirmiyim diyorsun ve app store'a girmeye çalışıyorsun kimisi daha oraya bile girmemişsadece arama ve mesaj atmak için kullanıyorlar
arada kamerayı falan da açıyorlar
- - - Eklendi - - -
yani şuanda 4s almak mantık işi değil aslında![]()

i5 çıkınca tam 4s alma vakti bana göre![]()

Adamlar yapıyorda satılıyor demekki . 2 milyarı Hak ediyor S3

Ben 5 almayı düşünüyorum 4s eskidi bence![]()

3GS bile canavar "gibi" gerisini siz düşünün
Hala canavar gibi 4s![]()
![]()

3GS bile canavar "gibi" gerisini siz düşünün![]()

Canavar gibi gibi yandan yemiş gibi bir şey işte gerisini siz düşünün
3GS bile canavar "gibi" gerisini siz düşünün![]()

Canavar gibi gibi yandan yemiş gibi bir şey işte gerisini siz düşünün![]()
Kardom Dil anlatim kacti ?? 
Anlatım bozuklugundan öte bir şey bu ama anladım galiba
Canavar gibi gibi yandan yemiş gibi bir şey işte gerisini siz düşünün![]()

Kardom Dil anlatim kacti ??
![]()
şaka bir yana dil anlatımım 4 olmasına rağmen ben bile bazen böyle saçma yorumlar atabiliyorum olur okadar yorum atıyoruz 
sonuçta 4'müş 5 değil
sorumluluğa kaldım pampaşaka bir yana dil anlatımım 4 olmasına rağmen ben bile bazen böyle saçma yorumlar atabiliyorum olur okadar yorum atıyoruz
![]()

sonuçta 4'müş 5 değil![]()
matematik ve dil anlatım dersleri hep aynı güne denk geliyordu hocalarda aynı gün sınav yapıyorlardı uyuz oluyordum birine çalışsam diğerine çalışamıyordum aklımda birşey kalmıyordu anca böyle işte 
2 dönem de 4 tü benimama genel ortalamam 87 sınıf lise 3
![]()
ben lise 2 deyken yaptım bakalım lise 3 te ne olacak

bir tanıdığımda gördüm 4s i kaç gb lık modeli dedim adam telefonun hafızasını bilmiyordu siz düşünün..Böylelerine sinir olurum adamın elinde 4s var tek yaptığı şey konuşup mesaj atmaktelefonun hiçbirşeyini bilmiyorlar
ya kardeşim bunlar 50tl lik telefonda yapıyor
amaçları sadece hava atmak
![]()
