Jelly Bean Extreme CM10 AOKP v2.0

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Jelly Bean Extreme CM10 AOKP v2.0
Market Bilgileri













<<< Linkler >>>





 
  • Beğen
Tepkiler: ceydonmez ve angelsdraw


Del Rey

Del Rey

Üye
:tşk: ama benim tablete olmaz :(
 
turkemrah

turkemrah

Üye
:tşk:
 

kenan6767

Üye
arkadaşım ben yükledim ama telefonum bu görünümü almadı. samsung galaxy s2. nasıl yapılması gerektiğini anlatırsan daha iyi olacak.
 
saruman_me

saruman_me

Üye
:tşk:
 
ceydonmez

ceydonmez

Üye
deneyelım
 
ceydonmez

ceydonmez

Üye
bırı anlatabılırmı,ben kurdum saadece tema değişti burada resimde ki hava saat vs widgetleri yok nereden bulurum,buraya paylaşırsak iyi olur.
 

zorro47

Üye
google play
 

kenan6767

Üye
yahu siz nasıl paylaşım yapıyorsunuz? hiçbir açıklama yok, bir anlatım yok. teşekkür edenlere de bir anlam veremiyorum. ne diye teşekkür ediyorsunuz. kurdunuz mu? kurduysanız nasıl kurdunuz? ceydonmez isimli arkadaşımız da yardım istemiş ve zorro47 isimli arkadaş ta google play demiş. yazık vallaha. böyle paylaşım olmaz. madem birşey yapacaksınız ayrıntılı şekilde yapın. insanların kafalarını meşgul etmeyin. acil ayrıntılı veya resimli kurulum yardımı bekliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ereinion ve Akhtoher
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Teşekkürler:oke:
 

veremlex

Üye
yahu siz nasıl paylaşım yapıyorsunuz? hiçbir açıklama yok, bir anlatım yok. teşekkür edenlere de bir anlam veremiyorum. ne diye teşekkür ediyorsunuz. kurdunuz mu? kurduysanız nasıl kurdunuz? ceydonmez isimli arkadaşımız da yardım istemiş ve zorro47 isimli arkadaş ta google play demiş. yazık vallaha. böyle paylaşım olmaz. madem birşey yapacaksınız ayrıntılı şekilde yapın. insanların kafalarını meşgul etmeyin. acil ayrıntılı veya resimli kurulum yardımı bekliyorum.


aynen bu arkadaşa katılıyorum keşke bir açıklama yazsaydınız kim yükleyebilir kim yükleyemez nasıl kurulur indirdim apk dosyasını kurdum ama görmedi telefon bi türlü xperia arc s
 
esokmen

esokmen

Üye
teşekkürler
 
legolas29

legolas29

Üye
Vay süper görünüyor ama ilk önce bi 4.0.4 rom atıp yükleyeyim.... Teşekkürler..
 
  • Beğen
Tepkiler: Dede
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
:rica:

arkadaşım ben yükledim ama telefonum bu görünümü almadı. samsung galaxy s2. nasıl yapılması gerektiğini anlatırsan daha iyi olacak.
Bu uygulama için yapılacak özel birşey yok.Siz android'te yeni olmalısınız.Zira Android işletim sisteminde orijinal romlara tema uygulanmıyor.Bu tema Custom romlar içindir.Forumu araştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız.

:rica:

Güle güle kullanın.

bırı anlatabılırmı,ben kurdum saadece tema değişti burada resimde ki hava saat vs widgetleri yok nereden bulurum,buraya paylaşırsak iyi olur.
Konu tema içeriyor.Diğer bileşenler malesef yok.

yahu siz nasıl paylaşım yapıyorsunuz? hiçbir açıklama yok, bir anlatım yok. teşekkür edenlere de bir anlam veremiyorum. ne diye teşekkür ediyorsunuz. kurdunuz mu? kurduysanız nasıl kurdunuz? ceydonmez isimli arkadaşımız da yardım istemiş ve zorro47 isimli arkadaş ta google play demiş. yazık vallaha. böyle paylaşım olmaz. madem birşey yapacaksınız ayrıntılı şekilde yapın. insanların kafalarını meşgul etmeyin. acil ayrıntılı veya resimli kurulum yardımı bekliyorum.
Cevabımı yukarıda yazdım.Ayrıca daha iyi paylaşım yaparım diyorsanız buyrun sizleri de görelim.Konu başlığını okuyunca bunun custom rom için özel bir tema olduğunu anlayamadıysanız bu sizin android işletim sistemleri hakkında henüz yeni olduğunuzun göstergesidir.Forumu araştırırsanız bu tip temaların nasıl kullanabileceğinizi öğrenebilirsiniz.Keyifli forumlar.
:rica:

aynen bu arkadaşa katılıyorum keşke bir açıklama yazsaydınız kim yükleyebilir kim yükleyemez nasıl kurulur indirdim apk dosyasını kurdum ama görmedi telefon bi türlü xperia arc s
Yukarıda gerekli cevaplar mevcut.

:rica:
 
KayraBey

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Vay süper görünüyor ama ilk önce bi 4.0.4 rom atıp yükleyeyim.... Teşekkürler..

Rica ederim Ali.Mesajın 10 numara aydınlatıcı oldu.Ben teşekkür ederim.

Bakınız (kenan6767 & veremlex) herkes sizler gibi sinirli değil.Paylaşıma dil uzatmıyor.Ne yapacağını gayet iyi biliyor.Lütfen sizlerde öğrenme çabasında olun, yıkma çabasında değil.Ben forumda yaptığım paylaşımlar için özel olarak kullanım klavuzu yazamam veyahut kurulum ve kullanım dersi veremem.Bazı şeyleri kendimiz öğreneceğiz.Paylaşım yapan hiçbir üyenin kalbini kırmayacak ve çalışmalarına sövmeyeceğiz.
 

veremlex

Üye


Rica ederim Ali.Mesajın 10 numara aydınlatıcı oldu.Ben teşekkür ederim.

Bakınız (kenan6767 & veremlex) herkes sizler gibi sinirli değil.Paylaşıma dil uzatmıyor.Ne yapacağını gayet iyi biliyor.Lütfen sizlerde öğrenme çabasında olun, yıkma çabasında değil.Ben forumda yaptığım paylaşımlar için özel olarak kullanım klavuzu yazamam veyahut kurulum ve kullanım dersi veremem.Bazı şeyleri kendimiz öğreneceğiz.Paylaşım yapan hiçbir üyenin kalbini kırmayacak ve çalışmalarına sövmeyeceğiz.

Estafurullah:) ben sinirli değilim aksine yaptıgınız işe saygı duyuyorum sadece açıklama olsaydı iyi olurdu demiştim ama onuda anladım daha sonraki mesajlarda rom atılması gerekiyormuş fakat ben rom işlerindende tam anlamıyorum forumu inceledim ama bilmeyenler için keşke daha basitçe anlatılsaydı :) elimde xperia arc s telefonum var nasıl bi rom yüklemem gerekir faydaları zararları ney olur bilen birisi yardımcı olabilirmi çok rica etsem :))
 

kenan6767

Üye
kayrabey dostum, ben ne forumu yeni tanıdım ne de androidi. benim paylaşım yapan arkadaşlardan ricam, yaptıkları paylaşımın nasıl yapılacağını ve hangi cihazlar kullanır hangileri kullanamaz bilgilerini vermeleri. yanlış birşey yazdığımı sanmıyorum. haksız olduğumu da düşünmüyorum. verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.
 
ersinbakar

ersinbakar

Üye
yahu siz nasıl paylaşım yapıyorsunuz? hiçbir açıklama yok, bir anlatım yok. teşekkür edenlere de bir anlam veremiyorum. ne diye teşekkür ediyorsunuz. kurdunuz mu? kurduysanız nasıl kurdunuz? ceydonmez isimli arkadaşımız da yardım istemiş ve zorro47 isimli arkadaş ta google play demiş. yazık vallaha. böyle paylaşım olmaz. madem birşey yapacaksınız ayrıntılı şekilde yapın. insanların kafalarını meşgul etmeyin. acil ayrıntılı veya resimli kurulum yardımı bekliyorum.


arkadaşım sözcüklerin ağır olmuş biraz daha manidar cümleler kurmanı beklerdim. kurmayı yapamayan arkadaş söylese zaten açıklama gelir. ben sana anlatayım...

öncelikle telefonun cm10 veya cm formatındaki bi costum rom olmalı mesela ben nexus kullanıyorum aokp ilaç bana . bamf da var ama aokp daha stabil. neyse konuyu dağıtmıyayım apk dosyasını attık mı telefona. tıklıyoruz ve kuruyoruz. tıklayınca zaten yükle çıkıyor. şimdi ayarlara temalar bölümüne giriyoruz orada gerekli temayı seçiyoruz ve uygula diyoruz bir süre sonra tema yüklenmiş oluyor. en stabil ve tüm eklentilerinin sorunsuz çalışması için telefona reset atmanızı öneririm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 2625978
Cevap
12
Görüntüleme
657
DarkredBlue61
SHS
Cevap
0
Görüntüleme
47
SHS
Cevap
0
Görüntüleme
226


Üst Alt