n8 belle refresh güncellemesi için nokiadan cevap geldi

Sponsorlu Bağlantılar

paşa06.40

paşa06.40

Üye
    Konu Sahibi
n8 belle refresh güncellemesi için nokiadan cevap geldi
dün nokia ya mail attım refresh güncellemesi gelmedi diye (ben flashla hallettim, halledemeyen arkadaşlar için mail attım) az önce aradılar, sesimi yükseltip paramızla rezil oluyoz dedim, o da bana bir ürün kodundan 2-3 milyon var dedi bir kaç güne gelir, 1 hafta içinde bütün cihazlara gelmiş olur dedi. Bilginize.
 
  • Beğen
Tepkiler: hugoKJ, kalkan_yumruk, bozkurttsaitt ve 1 kişi daha


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Bilgi için teşekkürler,ben naviden refreshe geçtim,sonra vatron un refresh cfw sine geçtim şim tekrar 904 e geçtim.
 

bozkurttsaitt

Üye
bılgi icn tskler.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Silinen Üye 511859

Silinen Üye 511859

Kapalı Hesap
904 de bütün yüklemelerden sonra bana 200 mb boş alan kalıyordu,refresh de kalan alan 95mb falan,ve birkaç widget eksik di vede 904 den de bir artısı yoktu bence

Vardı vardı da neyse sen seçimini yapmışsın.
 

anlamamki

Üye
vatron ustadın cfw ile hayat buldu tel sorunsuz kullanıyorum şiddetle tavsiyemdir
saygılar
 
kalkan_yumruk

kalkan_yumruk

Üye
eyvallah.
 

hardistortion

Üye
link verebilir misin?
 
symbian.forever

symbian.forever

Üye
hayat cfw ile güzel. :d: ofw çoook sıkıcı :zzz:
 

cihatyılmaz

Üye
ben emrekaraşahinin cfw sini kullanıyorum ondada yüklemelerden sonra 95mb kaldı boş yer telefon arada kasıyo inşallah daha stabil bi cfw çıkar
 

karasahinemre

Üye
şu an 150 mb eğer haritaları da kaldırırsam 180 civarı olur
 
ANIL

ANIL

Admin
ben emrekaraşahinin cfw sini kullanıyorum ondada yüklemelerden sonra 95mb kaldı boş yer telefon arada kasıyo inşallah daha stabil bi cfw çıkar

Boş alan yazılımdan kaldırılan programlara bağlı. Mesela ben hard formatlı kullanıyorum 240mb boş alanım var.
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye


Boş alan yazılımdan kaldırılan programlara bağlı. Mesela ben hard formatlı kullanıyorum 240mb boş alanım var.
Sen refresh kullanırken tüm programlarını yüklemiş olduğun halde sana kalan c hafıza nekadar ki.
 
ANIL

ANIL

Admin
Haritalar,office bunlardamı yok,varsa telefonu kullanırken nekadar boş hafıza kalıyor.

Hayır onlarda yok:D Herkesde ne kalıyorsa bende de aynı kalır. Telefon hafızası uda dosyasına bağlı. Ben hard format attığım için uda da olan bütün programlar silindi.
 
aslankaplants

aslankaplants

Üye
ben hard attım 430boş alan oldu
 

Benzer Konular



Üst Alt