paşa06.40
Üye
n8 belle refresh güncellemesi için nokiadan cevap geldi
dün nokia ya mail attım refresh güncellemesi gelmedi diye (ben flashla hallettim, halledemeyen arkadaşlar için mail attım) az önce aradılar, sesimi yükseltip paramızla rezil oluyoz dedim, o da bana bir ürün kodundan 2-3 milyon var dedi bir kaç güne gelir, 1 hafta içinde bütün cihazlara gelmiş olur dedi. Bilginize.

ofw çoook sıkıcı 
