ateist musluman olmak

Sponsorlu Bağlantılar

paradox07

paradox07

Üye
Normalde ateist birisinin tartışmayı daha iyi bilmesi, konuşurken sadece karşıdakinin görüşünü karalamaya çalışmaması gerekli yani öyle olurdu fakat günümüzde bu bile olması gerektiği gibi değil.Daha hiçbir yere ulaşamamış bilime inanıpta hareket etmek...Daha bilimde ne kadar aciziz, her geçen gün yeni teoriler atılıp,çürütülüyor doğru bilinen çoğu şey aslında yanlış fakat buna rağmen kuru kuruna bilime inanmayı seçmek bildiğin yobazlık.Bilimi kötülemiyorum, İslamda ilim karşıtı bir din değil fakat bir şeye körü körüne bağlanmak yanlış.Ayrıca peygamberler ile gönderilen dinler farklı dinler değil.Aslında hepsi 1 din.Allah'da gönderdiği dinlerin yanlış yorumlanmasına, değiştirilmesine engel olmaz çünkü zaten bu bir imtihan.Cevap anahtarını verirse sınava girmenin ne anlamı kalır.Sadece çalışmamız gereken yerleri söylüyor, çalışıp çalışmamak bizim elimizde.

katılıyorum :)
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Normalde ateist birisinin tartışmayı daha iyi bilmesi, konuşurken sadece karşıdakinin görüşünü karalamaya çalışmaması gerekli yani öyle olurdu fakat günümüzde bu bile olması gerektiği gibi değil.Daha hiçbir yere ulaşamamış bilime inanıpta hareket etmek...Daha bilimde ne kadar aciziz, her geçen gün yeni teoriler atılıp,çürütülüyor doğru bilinen çoğu şey aslında yanlış fakat buna rağmen kuru kuruna bilime inanmayı seçmek bildiğin yobazlık.Bilimi kötülemiyorum, İslamda ilim karşıtı bir din değil fakat bir şeye körü körüne bağlanmak yanlış.Ayrıca peygamberler ile gönderilen dinler farklı dinler değil.Aslında hepsi 1 din.Allah'da gönderdiği dinlerin yanlış yorumlanmasına, değiştirilmesine engel olmaz çünkü zaten bu bir imtihan.Cevap anahtarını verirse sınava girmenin ne anlamı kalır.Sadece çalışmamız gereken yerleri söylüyor, çalışıp çalışmamak bizim elimizde.

mükemmel bi açıklama olmuş...
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
Allah degistirilecegini bile bile dinler gonderiyor, gonderdigi dinleri korumuyor sonra bu dine inananlari ama onlar degistirildi diye cehennemlik yapiyor nasil yasarsa yasasin.

Sacma degil mi sizcede :)

herkesin iradesi ve aklı var senin bu dediğine gelirsek cehennemin olması saçma haşa. O zaman Allah herkesi müslüman yaratırdı herkesede güçlü irade verir cennetine alırdı dimi ? ama bu dünyadaki sadece bir sınav deneme sınavı, asıl sınav öteki tarafta. Cevapları yanlış ya da eksik verme şansın yok kooya çekeceğin kimsede yok sınavı geçemedinmi yanarsın !
 
murat0288

murat0288

Üye
din konusunda BENCE diye fikir beyan edilmez,
kuzenin ateist diye sende olmak zorundamısın bu ne kepazelik bu ne basiretsizlik bu ne özgüvensizlik, senin aklın ve idaren yokmu. ateist bi kuzenin varsa yapacağın en doğru şey ondan bi an evvel uzaklaşmak, imanın zayıfsa hemen gereksiz sorulara maruz kalaraktan sende ateist olabilirsin.
ayrıca burası incisözlüğe benzemiş
 
night_jack

night_jack

Üye
din konusunda BENCE diye fikir beyan edilmez,
kuzenin ateist diye sende olmak zorundamısın bu ne kepazelik bu ne basiretsizlik bu ne özgüvensizlik, senin aklın ve idaren yokmu. ateist bi kuzenin varsa yapacağın en doğru şey ondan bi an evvel uzaklaşmak, imanın zayıfsa hemen gereksiz sorulara maruz kalaraktan sende ateist olabilirsin.
ayrıca burası incisözlüğe benzemiş
Öldürseydiniz,bide.
 
fixana1

fixana1

Üye
kuzenim tutturdu ateist ol kendiside oyle kafami sisirdi acaba yaninda ateist oldum desem ateistim falan desem ama kalpten Allah a inansam dinden cikarmiyim yorumlarinizi bekliyorum.

Kuzenin seni Ahirette kurtaramaz!

Bir Binâ Mimarsız olurmu? Resim Ressamsız olurmu? Kitab Yazarsız olurmu? Bu Âlem Yaratıcısız olurmu, OLMAZ!

Din'e göre, Günâh olan birşeye niyet etmek, o Günâhı yapmasa bile, o Günâha düşmüş gibi Günâh alır.

Allah bizleri yasak kıldığı şeylerden korusun.

Eğer kâfir bir Mummini, %/100 ölüm ile tehdid ediyorsa. Kulak yahut parmağını kesmek ile değil, %/100 ölüm ile tehdid ediyorsa. Mummin olan kâfirin söylettirmek istediği küfürü tekrarlar, fakat kalbi ile o söylediğini inkâr ederek, ve kâfirin söylettirdiği sözlerden bir cümle bile kendinden katmayarak, ve kâfir Mummine söyle demedeen, tekrarlamamak şartı ile.

Bir zamanlar, Atalarımız olan, Osmanlılar, İslâm Dini uğuruna, herşeyi göze aldılar. Kusura bakma, ama sana Atalarından utanmanı tavsiye ediyorum.

Ve son olarak sana, Peygamber Efendimiz olan, Muhammed: Sallâllahu ^Aleyhi ve Sællem'in buyurmuş olduğu bir Hadis'i Şerif'i hatırlatacağım: (Arkadaşlar çekicidir, ya Cennet yoluna, ya'da Cehennem yoluna).

Arkadaşlarına Dikkat et!
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
Kuzenin için dua et doğru yolu bulması için Allaha' yalvar..
En çabuk kabul olunan en etkili dua: Bir başkası için ettiğindir..
Sakın rol yapma dahası ona nasıl bir yanlışta olduğunu üstü kapalı yollarla göstermeye çalış..
Emin ol karşısına öyle şeyler çıkarki gerçeği kendi gözleriyle görmeye başlar.. Allahın yaratılış düzenini kabullenemeyen haşaa saçma bulanlar içinde bizler dua edelim umalım ki kalplerindeki pas silinsin...


- - - Eklendi - - -

Dogumdan once hayat olmadigi gibi, ölümden sonrada hayat olmayacak.

Neye inanirsan inan, dedigimden otesi yok. O yuzden hayati dolu dolu yasamali, inanca saplanip kalmamali.

O zaman bana bunu açıkla sana inanayım:
Gece yatıp uyuduğunda ne oluyor? Ne hatırlıyorsun? Rüya görmediğin bir geceyi düşün! Sadece siyah bir karanlık hatta o bile yok sanki uyuduğun an ile uyandığın an arası hayatından makasla kesilip alınmış gibi bir his var ediyor değil mi?

O hatırlamadığın zamanda neredeydin? Ne oldu? Sen bu yok olduğun anı nasıl açıklıyorsun? Açıklayamazsın çünkü sadece et ve kemiktin onlara kontrol veren güç senden alınmıştı..Ama öyle merhamet dolu bir varlık ki bunu yapan bedenin içinde sen olmadığın halde yaşıyordu..

Peki uykudan önce uyanık değilmiydin? Önceki güne ait bir hayatın vardı..

Peki uyanınca o dolu dolu yaşadığın hayatın devam etmedi mi?...

İşte sana ölüm ve sonrası...

Her gece öldüğünde tekrar dirilebiliyorsan bir gün belirsiz bir saatte belirsiz bir şekilde öldüğünde neden yok olacağına inanıyorsun?

Uyuduğunda sabah kalkacağını bilirken neden mezara girdiğinde yok olacağını düşünüyorsun?

''Ama bu sefer bedenim çürüyecek herşey toprağa karışacak nasıl canlanabilirim ki sende bana bunu açıkla?'' diyebilirsin doğal olarak..

O zaman bende sana diyorum:

Annenin karnında hiçbirşey değilken sadece bir su damlası iken et ve kemik oluşup bunların şekil kazanıp uzuvlar eklenip sonra can verilmesi senin doğumun hatta bebekken belli bir yaşa kadar yine kendini neredeyse hiç bilip hatırlamaman ve buna rağmen herşeyi öğrenip bu yaşa gelmen nasıl mümkün oluyor gerçekleşiyor ise anne rahmine gerek duymadan Allah yine seni örneğin bir kopyan olmadan aynı önceden yaptığı gibi tekrar o toprağın içinde var edebilir..
Baban ve annen bu sınavın sadece kağıt ve kalemidir o kağıdı yazan Allahtır..
İlk insanın nasıl var olduğunu biliyorsundur.. Topraktan... Sende topraktan yine yaratılacaksın..


- - - Eklendi - - -

Bitkiler topraktan çıkmaz mı? Yaşamak için toprağa ihtiyaçları yok mudur? Bu açıdan bakarsak Toprak onların ana rahmi değil midir?
Evet toprakta bir anne rahmidir.. Demekki toprağın can verme oluşturma özelliği var. Tıpkı bir gün sanada can vereceği gibi..


- - - Eklendi - - -

Allah degistirilecegini bile bile dinler gonderiyor, gonderdigi dinleri korumuyor sonra bu dine inananlari ama onlar degistirildi diye cehennemlik yapiyor nasil yasarsa yasasin.

Sacma degil mi sizcede :)

Allah bir tavşan yaratıyor o tavşanı doğaya yerleştiriyor otlasın yaşasın insanlar sevsin ya da kesip yiyip beslensin diye..
İsteyen tavşanı evine sevmeye alıp, kasaptanta dana eti alıp yiyiyor.. İsteyen tavşanı kesip, yiyip, evine sevmek için kedi alıyor...

Allah tavşanı yarattı ama onun için seçenekler sundu.. Sana kimse tavşanı kes diye hükmetmedi ya da tavşanı al evinde besle diyede hükmetmedi.. Tavşanı yarattım ona nasıl davracağın sana kalmış diye hükmetti...

Senin davranışların ise Allahın sana sınavını manalı ve anlamlı kılacak Nefs denen bir gücün iradesi ile yön buluyor..

Sana Allahın seni nasıl özgür ve kendi iradesine sahip bir varlık olarak yarattığını şöyle açıklayayım:

Allah Arş-ı İlahi alemde Nefs'i yaratıyor ve ona şöyle sesleniyor:
''Ey Nefs! Söyle ben kimim sen kimsin?''

Nefs cevap veriyor: ''Ben benim, sende sensin!''

Allah: ''Atın cehenneme yansın'' diye meleklerine emrediyor.

Bir süre sonra çıkartıyorlar. Allah: ''Söyle; Ben kimim sen kimsin?'' diye tekrar soruyor!

Nefs: ''Ben benim, sen sensin!'' diye yine aynı cevabı veriyor.

Allah: ''Yine atın cehenneme kalsın orada'' diyor ve Nefs çok uzun zaman boyunca cehennemde yanıyor..

Uzun zaman sonra üçüncü kez cehennemden çıkarıldığında Allah: ''Şimdi söyle bakalım ey Nefs; Ben kimim sen kimsin?'' diye sorusunu tekrarlayınca: Nefs: '' Sen Allah'sın'' diyor ve secde ediyor.

İşte Hakancım insana böyle inatçı ve sert karakterde bir yapı verilmiş..
İnsan Akıl - Kalp - Nefs - Şeytan dörtlüsünden oluşan bir varlıktır..

Nefs insanı hep kötüye sürüklemeye kalkar, Şeytanda onun yardımcısıdır.. Akıl doğruyu yanlışı ayırt etmeye yarasada Nefs ve şeytan aklı sürekli kontrolde tutmaya ve ona gühana sürükleyecek şeyleri iyi gibi göstermeye çalışırlar.. Kalp ise vicdandır.. Şeytan ve Nefs kalbe ulaştımmı oradan atmak çok zordur.. İnsan kalbi sayesinde Nefsini köreltip onu iyi hale çevirebilir bu kendi elindedir..

Bu dört özelliği örnekleyeyim:
Ezan okunduğunda Nefs insana gitmemesini emreder, şeytanda nefse hizmet etmek amacıyla senin ilgini başka şeylere çekmeye çalışır seni oyalar ve vesvese verir mesela '' Ya sonra kılarsın kazaya bırak daha önemli işlerin var'' diye kulağına fısıldar ve sen bunu kendi iç sesinmiş gibi algılarsın işte tam burada bu düşman ikili aklını kendi saflarına çekip kontrol altına almışlardır..
Bu sırada kalbini devreye soktun soktun yoksa o an için onlar kazanır.. Ve durup bazı konularda bir şeylerin yanlış olduğunu düşünmeye başlamaz isen malesef kalbinde onlara katılır ve körelip paslanır..

İşte hakancım Allah kimseyi yakmak için yaratmaz.. Dini değiştirenler işte bu misallerdeki gibi kötülüklere aldananlar ve onları iyi görenlerdir.. Allah onlara engel olmaz tam tersi iyilikleri için fırsatlarda sunmuştur o bilir tabi ama onlar kalpleri köreldiği için yaptıkları ile ancak kendilerini yakmışlardır..

Allah onlara kat-i surette neden engel olmaz:
Okulda öğretmen sana dersi gözüne soka soka anlatır hatta sınavdan öncede son konuların tekrar tekrar üstünden geçer..
Sınav günü ise hoca gelipte kimsenin kağıdını kendisi doldurmaz.. O gün sadece dersleri can kulağı ile dinleyenler kazanmış gerisi kaybetmiştir..

İşte senin saçmalık olarak gördüğün Allah'ın adaleti...
 
  • Beğen
Tepkiler: fixana1

kapadokyalıusta

Üye
ya arkadaşlar anlamadınızmı demekki kuzeninin yanında kızlar var onun için islamı oyuncak edecek
 

Lenneth

Üye
Bundan 150-200 yıl önce bilim depremin sebeplerini açıklayamazken, deprem olunca bakın Allah var dinsizliğin sonucunda yeryüzünü sallıyor, gelin Allah'a iman edin derlerdi. Depremin sebepleri bulundu, ilahi güc olmadığı çıktı ortaya.

Şimdi bilim evren'in yapısını açıklayamıyor diye evren var, Allah onu yarattı diyorlar. Elbet evrenin yapısıda açıklanacak bir gün :)
 
BLACKDREAM

BLACKDREAM

Üye
ben ömrümde bu kadar saçma bişey Görmedim. Neymiş efendim kuzenim istiyor ben ataistim desem bişey olur mu .....!!!!!!!!!!!!!!!!
Yazık...yazık...yazık....
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Bundan 150-200 yıl önce bilim depremin sebeplerini açıklayamazken, deprem olunca bakın Allah var dinsizliğin sonucunda yeryüzünü sallıyor, gelin Allah'a iman edin derlerdi. Depremin sebepleri bulundu, ilahi güc olmadığı çıktı ortaya.

Şimdi bilim evren'in yapısını açıklayamıyor diye evren var, Allah onu yarattı diyorlar. Elbet evrenin yapısıda açıklanacak bir gün :)

Evrenin tamamını açıklamaya insan zekası yetecek mi acaba.Ayrıca yobaz olmak var müslüman olmak var.Daha bunun farkını bile anlayamamışsın...Her şeye Allah yakar öyle yapar böyle yapar diyen insanlar değil müslümanlar...Ayrıca bilim herzaman aciz kalacaktır.Şuan açıklanmamış bir şeyi açıklasa bile açıklanamayacak başka şeyler çıkacak.Tıpkı geçmişte olduğu gibi.
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
Depremin ilahi bir güç olmadığını ne güzel anlattın :ehe

Nasıl birşey bekliyordun, ilahi bir elin tutup dünyayı sallamasını mı?

Sonuçta depremi meydana getiren unsurlar yine Allahu tealanın koyduğu düzen içinde sistematik olarak hareket ederler.

Haaaa bir gün evrenin oluşumunu bilimsel olarak kendi istedikleri doğrultuda bir yere bağlarlarsa senin adına sevinirim...

'' Bir gün birkaç bilim adamı ana rahmi olmadan bir spermle yumurtayı birleştirip bir bebek yaratmayı! başarmışlar,

Hemen Allah'a koşmuşlar, demişler ki..

- Bundan sonra sana ihtiyacımız kalmadı, artık biz de insan yaratmayı başarabiliyoruz...

+ Nasıl yapıyorsunuz bakalım?

-Önce yerden bir avuç toprak alıyoruz,

+ Durun bakalım, öncelikle kendi toprağınızı yaratın bakalım...''



Bilmem anlatabildim mi??? :ehe

Tesadüf , tesadüf , tesadüf... Ah şu tesadüfçüler :D
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
dready112

dready112

Üye
Bundan 150-200 yıl önce bilim depremin sebeplerini açıklayamazken, deprem olunca bakın Allah var dinsizliğin sonucunda yeryüzünü sallıyor, gelin Allah'a iman edin derlerdi. Depremin sebepleri bulundu, ilahi güc olmadığı çıktı ortaya.

Şimdi bilim evren'in yapısını açıklayamıyor diye evren var, Allah onu yarattı diyorlar. Elbet evrenin yapısıda açıklanacak bir gün :)

bilim hiç bir sebebin en derinini keşfedebilmiş değil, aksine sürekli, bilimin doğruluğunu kanıtladığını sandığı şeyleri değiştirdiğini bilmiyorsun tabi. Tam kendi kafana göre yaşıyorsun, sen 70 yıl yaşayacaksın sonrası piyango, biz de 70 yıl yaşayacağız ama eğer yaratıcı varsa biz yaşamaya devam edeceğiz, sen de tabi ama farklı durumlarda.
 
msy2017

msy2017

Üye
deprem de Allahın koyduğu kurallar çerçevesinde oluşuyor
 

rapidline

Üye
senin imanın kuzeninin lafına kadar mı
 
paradox07

paradox07

Üye
Depremin ilahi bir güç olmadığını ne güzel anlattın :ehe

Nasıl birşey bekliyordun, ilahi bir elin tutup dünyayı sallamasını mı?

Sonuçta depremi meydana getiren unsurlar yine Allahu tealanın koyduğu düzen içinde sistematik olarak hareket ederler.

Haaaa bir gün evrenin oluşumunu bilimsel olarak kendi istedikleri doğrultuda bir yere bağlarlarsa senin adına sevinirim...

'' Bir gün birkaç bilim adamı ana rahmi olmadan bir spermle yumurtayı birleştirip bir bebek yaratmayı! başarmışlar,

Hemen Allah'a koşmuşlar, demişler ki..

- Bundan sonra sana ihtiyacımız kalmadı, artık biz de insan yaratmayı başarabiliyoruz...

+ Nasıl yapıyorsunuz bakalım?

-Önce yerden bir avuç toprak alıyoruz,

+ Durun bakalım, öncelikle kendi toprağınızı yaratın bakalım...''



Bilmem anlatabildim mi??? :ehe

Tesadüf , tesadüf , tesadüf... Ah şu tesadüfçüler :D

çok güzel anlattın eline sağlık da acaba bu adam anlayabilecek mi veya anlamak isteyebilecek mi??
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye


çok güzel anlattın eline sağlık da acaba bu adam anlayabilecek mi veya anlamak isteyebilecek mi??

Orası kendisine kalmış...

Bize dua etmek düşer, Rabb'im kendisine basiret lutfetsin, gerçeği görüp iman etmeyi nasip etsin...
 

Lenneth

Üye
Evreni aciklayamiyoruz demek ki Allah var!!!111

Koskoca bir binanin mimari olurda evrenin olmaz mi !!!111

Argumanlara gel be :ehe

- - - Eklendi - - -



Orası kendisine kalmış...

Bize dua etmek düşer, Rabb'im kendisine basiret lutfetsin, gerçeği görüp iman etmeyi nasip etsin...

Ben gercegi gordum, sizde gorursunuz umarim :)

- - - Eklendi - - -

Ayrica konunun ozu de sacmaligin daniskasi. Kuzenim gel ateist ol dedi diye ateist mi olunurmus arkadas. :zuhaha:
 


Üst Alt