Belle Refresh Efekt Ayarı iExtraX7 [DustoJniK] Çalışma..

Sponsorlu Bağlantılar

geary

Üye
yaren_dede çok saol tam 1 haftadır yapmaya çalışıyordum çok teşekürler :alkis:tşk::alkis:tşk:
 


adem2135

Üye
dusto kardesim hala senin cfw ni kullaniyorum cok memnunum Ama güncelleme geldi belle refresh c7 tabiki senin modlarin uygulanmis olarak tekrar bekliyoruz. C6 n8 e7 Bu modeller icin yeni belleler paylasilmis bi c7 yok senden son guncelleme ile birlikte bekliyoruz saygılar.
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Ben Paylaşımı Kestim Modlamalarla Uğraşıyorum artık yoksa cfw yapmak basit iş..
 

samet_f2

Üye
böle bi site görmedim ne bişe indirebildiim nede bi konuda yararlanabildim nalet gitsin yaw
 
bytllh

bytllh

Üye
teşekkürler bu arada
eline sağlık:)
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
böle bi site görmedim ne bişe indirebildiim nede bi konuda yararlanabildim nalet gitsin yaw

yapamıyorsaniz yardım isteyebilirsiniz sorun sitede değil ne yapmak isteyipte yapamadıniz bir örnek verin yardımcı olalım
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
:tşk: efekt işlemini sorunsuz yaptım

- - - Eklendi - - -



dostum öncelikle gizli dosyaları görünür yap sonra altta verdiğim dosyaları "xplore ile zipten ÇIKAN dosyaları ana dizine at ve restart yap"
gizli dsyalar nerden nasl görünür yapyruz yardm pls xplre denedim cye atmak istedim ama lmuyr kpyalama yada taşma yapamadm

- - - Eklendi - - -

gizli dsyalar nerden nasl görünür yapyruz yardm pls xplre denedim cye atmak istedim ama lmuyr kpyalama yada taşma yapamadm
klasör oluşturulamyor yazyor

- - - Eklendi - - -

rompatcherden yamaları aktif et x-plore yardımıyla bu dosyanın içindekileri c ye at ve e ye effects dosyası atıp telefonu yeniden başlatman yeterli..
rompatcherden yamalar etkin et yazmşsnız bizim cfw de rompatcher yok nasıl halledeceğiz vatkon arkadaşmzn yeni n8 için yapt 111.040.1511 yüklü
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
rompatcheri yükleyeceksin ondan sonra dediklerimi yapacaksınız sorununuz hallolur...
 

blackcemre

Üye
Symbian Belle Refresh

Mod İçin iExtraX7 ye Teşekkür ederim

Bol Kullanımlar Arkadaşlar %100 Çalışma Test Edildi.


CFW yaparken rofs 2'ye mi atıyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: buraks38

MaxipmaN

Üye
bende efkt ayarlanıyordu zaten bişey değişmedi?
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
bu belle refresh sürümü için öncekiler çalışmaz...

- - - Eklendi - - -

Rofs2 ye gömünüz..
 

MaxipmaN

Üye
refresh kullanıyorum işlemi xplore ile yaptım bişi olmadı telefona :D

- - - Eklendi - - -

bu ayar yeni efekt eklemek için ön ayar sanırım?
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Aynen öyle yani efekt yolunu E ye alma modu sonra E ye effects atıp teli yeniden başlatmak yeterli oluyor.
 

MaxipmaN

Üye
deneyeyim bir tane yararlı konu olmuş
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
sistem ayarlarını değiştirmişler bu yüzden çalışmıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cezzbedici3
doctorrr

doctorrr

Üye
abi herşwyi harfiyen yaptım ama olmadı :(
 
DustoJniK

DustoJniK

Üye
    Konu Sahibi
Yazılımdan Kaynaklanan bir sorun vardır senin. Hizan abimizdede aynı sorun vardı yazılımı sıfırladı başarılı oldu....
 


Üst Alt