samsung i8150 galaxy w Alınırmı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

genceray20

Üye
    Konu Sahibi
samsung i8150 galaxy w Alınırmı
arkadaşlar kullanan varmı yada bilgisi olan 720 TL 12 Taksit fiyatı yada bu paraya tavsiye edeceğiniz başka telefon varmı BÜTCEM 750 TL
 


erdew

erdew

Üye
sony xperia ray ekranı büyük olsun dersen neo v ama kamarası düşük müzik ağırlıklı dersen live walkman hepsinde uca güncellemesi var bana sorarsan ray
 

bkyz

Üye
wonder kullaniyorum telefon cok guzel hizi falan gayet iyu tavsiye ederim ray falan kullanmadim ama wonder ozellikleri ray in ozelliklerini katlat performans olarak s wonfer al derim
 
KayraBey

KayraBey

Üye
Xperia neo v yada ray al.Wonder alma.
 
erdi_s

erdi_s

Üye
Oyun ve ram problemi varmis.ben öyle biliyorum

mişlerle muşlarla olmaz kardeşim böyle şeyler. Ben üç aydır kullanıyorum. Çok ısındığı zaman kasma yapabiliyo oyun oynarken ama bunlar normal şeyler. Bilgisayarlar da ısınınca kasabiliyo. Kamerası video çekme performansı beni çok memnun etti. Wifi hız 14.4 megabit. Bu da önemli bir artı bence. Tavsiye ederim

- - - Eklendi - - -

Ayrıca gps navigasyon mükemmel :)
 
Kerim.

Kerim.

Üye
mişlerle muşlarla olmaz kardeşim böyle şeyler. Ben üç aydır kullanıyorum. Çok ısındığı zaman kasma yapabiliyo oyun oynarken ama bunlar normal şeyler. Bilgisayarlar da ısınınca kasabiliyo. Kamerası video çekme performansı beni çok memnun etti. Wifi hız 14.4 megabit. Bu da önemli bir artı bence. Tavsiye ederim

- - - Eklendi - - -

Ayrıca gps navigasyon mükemmel :)
Nova3,mc3 bunlarda sorun cikartmiyor mu?
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
modern combat 3 (mc3 derken bunu kastettiyseniz) bir kere takıldıysa telefon ne oluyim :) türkiyeye gelmeyen value packi yapınca zaten oyun problemi kalkıyor şuan sorun yaşadığım hiçbir oyun yok
 
Kerim.

Kerim.

Üye
modern combat 3 (mc3 derken bunu kastettiyseniz) bir kere takıldıysa telefon ne oluyim :) türkiyeye gelmeyen value packi yapınca zaten oyun problemi kalkıyor şuan sorun yaşadığım hiçbir oyun yok
Gelicek deme o?
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
Bu son sorum:) bi de reset atiyomus kendi kendine boyle bi sey var mi?
rami temizlersen imkansız ilk aldığımda bilmiyordum arkada oyun çalışırken nete girmiştim 2. sekmeyi açınca telefon kapanıp açılmadan kendini yeniden başlatmıştı :)
 
Jelly_Bean

Jelly_Bean

Üye
Bence Turkcell MaxiPro5 almalısın geçen gün bir akrabama aldık.O da galaxy wonder ile maxipro5 arasında kalmıştı maxipro5 i seçti baya iyi ve güzel telefon.
 
seytan_avcisi

seytan_avcisi

Üye
Bence Turkcell MaxiPro5 almalısın geçen gün bir akrabama aldık.O da galaxy wonder ile maxipro5 arasında kalmıştı maxipro5 i seçti baya iyi ve güzel telefon.
hayır maxipro güzel değil yani güzel aslında ama turkcell uygulamaları dolu uğraştırır.
ama onun orjinal halini bulursan tadından yenmez :)
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
istanbulda olsan duğubanktan s2 al derdim onlar garantisiz fakat huawein çift çekirdekli ics 4.0 kullanan bi telefonu var 900 lira civarındaydı yoksa wonder benim wonder 100mb ram yiyor normal halinde ve 1.8 ghz de çalışıyor uçuyor :D tabi bunları ben ekledim ama olsun sende yaparsın yani 700-750 liraya en fazla in iyi wonder alınır
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt