5800 kral telefondur boşver iPhone'u senburadayım
Sonunda N79ben olamam![]()

Konuya yazanların hepsinde 5800 var yahuBelediye mi verdi naptı
Benim de vardı ama parçalandı
![]()
çok uzun bir sıraydı 
Başlık gerçekten etkiliymiş yahu
3GS vereceğim dedim altı üstü4S olsa neyse
![]()

Başlık gerçekten etkiliymiş yahu
3GS vereceğim dedim altı üstü4S olsa neyse
![]()



Kalemi gevşemişti ve uyuz ediyordu beni.. Aslında gevşemede değil. İçinde onu tutan o küçük parça kırılmıştı.Bi kere 5800 la dalga geçilmez çünkü o bir efsane Nokia'nın ilk Basmatik telefonu tamam mı
Yok yahu artık eskisi kadar ünlü değilimBaşlık değil konu sahibi etkili Mert![]()
![]()
Maxi Starda durumum kötü duyduğuma göre
Koltuğu başkasına vereceğim 
