Bu sitelerden cep telefonu alinir mi ????

Sponsorlu Bağlantılar

gıwıliler

gıwıliler

Üye
    Konu Sahibi
Bu sitelerden cep telefonu alinir mi ????
ARKADAŞLAR BU KONUYU NEREYE ACACAGIM HAKKINDA BİR FİKRİM OLMADIGINDAN BENIM TELEFON ILE ILGILI BI SORUM OLACAGI ICIN BURAYA ACTIM AF BUYURUN YANLIŞIM OLDUYSA.. SORUM ŞU ;

WEBSİBİR.COM ve BİZDEUYGUN.COM SİTELERİNDEN ALISVERIS YAPAN ARKADASLAR VEYA GÜVENLİLİĞİ HAKKINDA BİLGİSİ OLAN ARKADASLAR VARSA BANA BILGI VEREBILIRLERMI ŞİMDİDEN TESEKKURLER :)
 


B.BUSKUT

B.BUSKUT

Üye
websibir hiç güvenilir görünmüyor diğeride pek deil tavsiyem gold.com.tr

bilindik sitelerden alışveriş yap bence
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Cok alisveris yapilmayan sitelerden alisveris yapmamani oneririm..hepsiburada mesela guvenilir bence.
 
abandonware

abandonware

Üye
vatan comp., darty, bimeks, electro world, gold gibi sitelerden alışveriş yapmanı tavsiye ederim.
 
15097

15097

Üye
Bende arkadasların dedigi sitelerden alısveris yapmanı öneririm.Bilinmedik sitelere pek güven olmuyor :ok2:
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar mesela şu bizde uygun sitesinde SE NEO V 615 TL :0
 
avcitalip

avcitalip

Üye
ya sana boş kutu yollarsalar hiçbir hak iddia edemezsin,ben gittigidiyor'dan alışveriş yaparken bile korkuyorum buyüzden :oke:
 
hotboy_78

hotboy_78

Üye
ya sana boş kutu yollarsalar hiçbir hak iddia edemezsin,ben gittigidiyor'dan alışveriş yaparken bile korkuyorum buyüzden :oke:

hocam kargo görevlisinin yanında açtığın zaman bi proplem olmuyo ben de gitti gidiyordan aldım bilerek şubesine gidip orda açtım paketi ve istediğim gibi bişey olmadığını görünce (telefon kılıfı) geri gönderdim havuzdan da paramı aldım.. ama tabiki güvenilir sitelerden yada bilindik sitelerden yapmak en iyisi Hak idda edebiliyosun..
 
  • Beğen
Tepkiler: gıwıliler
gıwıliler

gıwıliler

Üye
    Konu Sahibi
şu lanet olası siteden hiç mi alışveriş yapan yok yahu :D :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
şu lanet olası siteden hiç mi alışveriş yapan yok yahu :D :hmmm
Telefon Distribütor garantili ise ve senin içine siniyorsa al..Mesela ben cihaz aldım diyelim iyi çıktı sana kötü çıkabilir.Bu yüzden kimse mesuliyet alamaz kardeşim çünkü büyük bir site değil..Çok alışveriş yapan olsa mutlaka çıkardı siteden 4-5 tane en azından.
 
avcitalip

avcitalip

Üye
hocam kargo görevlisinin yanında açtığın zaman bi proplem olmuyo ben de gitti gidiyordan aldım bilerek şubesine gidip orda açtım paketi ve istediğim gibi bişey olmadığını görünce (telefon kılıfı) geri gönderdim havuzdan da paramı aldım.. ama tabiki güvenilir sitelerden yada bilindik sitelerden yapmak en iyisi Hak idda edebiliyosun..

anca o şekilde olur,düşünsene kargocu geliyor kapına o sırada da bir işin var adama kutuyu bırak kenara diyorsun imzanı atıyorsun v.s sonra işin bittikten sonra kutuyu açıyorsun kutu boş sonra paran havaya gidiyor benim akrabamın başına gelmiş böyle bir durum mesela

- - - Eklendi - - -


Telefon Distribütor garantili ise ve senin içine siniyorsa al..Mesela ben cihaz aldım diyelim iyi çıktı sana kötü çıkabilir.Bu yüzden kimse mesuliyet alamaz kardeşim çünkü büyük bir site değil..Çok alışveriş yapan olsa mutlaka çıkardı siteden 4-5 tane en azından.

kesinlikle,bence uzak dur :oke:

ben s3 ü gittigidiyor'dan alıcaktım mesela adam ilanında görüldüğü gibi cihaz avrupadan getirilmiştir yazmış fakat bana attığı meseajda cihaz dubaiden gelmiştir dedi bende ona kardeşim dubai hangi ara Avrupa birliğine girdi dedim :zuhaha: adam bana birdaha mesaj atmadı adama en az ondan sonra 10 tane mesaj attım hiçbirşey demedi

adam telefonu 1.295 TL ye satıyor ben Almanya'dan 530 €'a aldım yani TL hesabında 1.200 TL ye yakın bir para ediyor birde bunun daha pasaport kaydı var onunla beraber 1.300 TL ediyor daha sonra bu telefona sen kar da koyacaksın ve gittigidiyor senden komisyon da alacak nasıl böyle paralara veriyorlar anlamıyorum

ilan :

kanıt :

böyle güven vermeyen satıcılarda var :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: gıwıliler
MasteLaa

MasteLaa

Üye
anca o şekilde olur,düşünsene kargocu geliyor kapına o sırada da bir işin var adama kutuyu bırak kenara diyorsun imzanı atıyorsun v.s sonra işin bittikten sonra kutuyu açıyorsun kutu boş sonra paran havaya gidiyor benim akrabamın başına gelmiş böyle bir durum mesela

- - - Eklendi - - -



kesinlikle,bence uzak dur :oke:

ben s3 ü gittigidiyor'dan alıcaktım mesela adam ilanında görüldüğü gibi cihaz avrupadan getirilmiştir yazmış fakat bana attığı meseajda cihaz dubaiden gelmiştir dedi bende ona kardeşim dubai hangi ara Avrupa birliğine girdi dedim :zuhaha: adam bana birdaha mesaj atmadı adama en az ondan sonra 10 tane mesaj attım hiçbirşey demedi

adam telefonu 1.295 TL ye satıyor ben Almanya'dan 530 €'a aldım yani TL hesabında 1.200 TL ye yakın bir para ediyor birde bunun daha pasaport kaydı var onunla beraber 1.300 TL ediyor daha sonra bu telefona sen kar da koyacaksın ve gittigidiyor senden komisyon da alacak nasıl böyle paralara veriyorlar anlamıyorum

ilan :

kanıt :

böyle güven vermeyen satıcılarda var :oke:
Toplu satış yapıyordur belki :D
 
lordufuk

lordufuk

Üye
İstanbulbişim de güvenilir biz tv aldık 1 gün sonra teslim ettiler
 
gıwıliler

gıwıliler

Üye
    Konu Sahibi
İstanbulbişim de güvenilir biz tv aldık 1 gün sonra teslim ettiler

mesela istanbulbilişim bildigime göre paralel ithalat yapıyor bızdeuygun.com u arastırdım bunlarda paralel ıthalat yaprgı ıcın urunler boyle ucuz oluyormus .. off napıcam bılmıyorum dostlar riske girip alsammı para bırıkyıtıp adam gıbı sitedenmı alsam o zamana kadarda neo v kalmaz piyasada galıba :S

- - - Eklendi - - -


Telefon Distribütor garantili ise ve senin içine siniyorsa al..Mesela ben cihaz aldım diyelim iyi çıktı sana kötü çıkabilir.Bu yüzden kimse mesuliyet alamaz kardeşim çünkü büyük bir site değil..Çok alışveriş yapan olsa mutlaka çıkardı siteden 4-5 tane en azından.




Kardesım telefon ithlat garantılı buyur buda link bi bak istersen fikir sahıbı olursun sıte hakkında ayrıca şimdi ben telefonu alsam bı yamuk cıksa pesınden kovalayamazmıyım ?

- - - Eklendi - - -

ARKADAŞLAR VERECEGIM LINKTE BİZDEUYGUN KULLANICILARIN YORUMLARI VAR NE KADAR DOGRU BILMIYORUM

 
avcitalip

avcitalip

Üye

Toplu satış yapıyordur belki :D

ne olursa olsun Fatih orada en ucuz 500 € oda 1.200 TL ye yakın para dediğim gibi toplu alım yapsa ne olacak hadi olmazda 1.000 TL ye getirtsin 100 TL pasaport kayıt parası ödesin 1300 TL ye gittigidiyor'a koysun yinede kurtarmaz 150 TL falan komisyon alınıyor onlardan kuzum ne olursa olsun bir bit yeniği var bence
 


Üst Alt