tamam abi ben konuşmamayı tercih ederim :sır: ;) :D
abandonware Üye Konu Sahibi >Pessimistic.' Alıntı: vatana millete hayırlı uğurlu olsun Genişletmek için tıkla ... inş abicim ama ban yemişsin tüh..
>Pessimistic.' Alıntı: vatana millete hayırlı uğurlu olsun Genişletmek için tıkla ... inş abicim ama ban yemişsin tüh..
abandonware Üye Konu Sahibi OttomaN TigeR' Alıntı: tebrikler Genişletmek için tıkla ... sağolda; sen zaten tebrik etmemişmiydin neyse yine de tekrar sağol
OttomaN TigeR' Alıntı: tebrikler Genişletmek için tıkla ... sağolda; sen zaten tebrik etmemişmiydin neyse yine de tekrar sağol
OttomaN TigeR Üye veyseloglu' Alıntı: sağolda; sen zaten tebrik etmemişmiydin neyse yine de tekrar sağol Genişletmek için tıkla ... bu mesajımla konuya 2.kez yazmış oldum... Gençler Binbaşı Oldum Kutluyoruz - Kimler cevaplam1_?
veyseloglu' Alıntı: sağolda; sen zaten tebrik etmemişmiydin neyse yine de tekrar sağol Genişletmek için tıkla ... bu mesajımla konuya 2.kez yazmış oldum... Gençler Binbaşı Oldum Kutluyoruz - Kimler cevaplam1_?
abandonware Üye Konu Sahibi OttomaN TigeR' Alıntı: bu mesajımla konuya 2.kez yazmış oldum... Gençler Binbaşı Oldum Kutluyoruz - Kimler cevaplam1_? Genişletmek için tıkla ... boşver yaz bişi olmaz - - - Eklendi - - - nextman' Alıntı: Tebrikler başarılar Genişletmek için tıkla ... sağol kardeşim
OttomaN TigeR' Alıntı: bu mesajımla konuya 2.kez yazmış oldum... Gençler Binbaşı Oldum Kutluyoruz - Kimler cevaplam1_? Genişletmek için tıkla ... boşver yaz bişi olmaz - - - Eklendi - - - nextman' Alıntı: Tebrikler başarılar Genişletmek için tıkla ... sağol kardeşim