aldemirfatih
Üye
vee sonunda root yaptım..bi kaç sorum olacak da :)
selam arkadaşlar..sensationu root edebildim sonunda..
..bildiğim kadarıyla root ettikten sonra istediğimiz programı silebiliyoruz artık..ben hiç kullanmadığım facebook,fm radio watch video vs gibi programları kaldırsam genel olarak telefona bi zararı olur mu acaba..ya da sizlerin şu şu program boşa ram yer kaldır gitsin diyebileceğiniz önerileriniz varsa ve söyleyebilirseniz çok memnun olacağım
.. teşekkür ediyorum..
..bildiğim kadarıyla root ettikten sonra istediğimiz programı silebiliyoruz artık..ben hiç kullanmadığım facebook,fm radio watch video vs gibi programları kaldırsam genel olarak telefona bi zararı olur mu acaba..ya da sizlerin şu şu program boşa ram yer kaldır gitsin diyebileceğiniz önerileriniz varsa ve söyleyebilirseniz çok memnun olacağım
.. teşekkür ediyorum..

