vee sonunda root yaptım..bi kaç sorum olacak da :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
    Konu Sahibi
vee sonunda root yaptım..bi kaç sorum olacak da :)
selam arkadaşlar..sensationu root edebildim sonunda.. :) ..bildiğim kadarıyla root ettikten sonra istediğimiz programı silebiliyoruz artık..ben hiç kullanmadığım facebook,fm radio watch video vs gibi programları kaldırsam genel olarak telefona bi zararı olur mu acaba..ya da sizlerin şu şu program boşa ram yer kaldır gitsin diyebileceğiniz önerileriniz varsa ve söyleyebilirseniz çok memnun olacağım :).. teşekkür ediyorum..
 


aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
    Konu Sahibi
Tesekkur ederim kardeş.o konulara egileyim ben bi :)
 
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
    Konu Sahibi
aslında ben bu task menagerden baktım arka planda çalışan uygulamalara..ne var ne yok silsem diyorum olmaz mı :hmmm
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Kardesim root explorer ile system app klasorune gir ordan radyo facebook apk larini sil yani kullanmadiklarini. silmeden oncede yeteneklerini al muhakkak bi eksiklik olursa tekrar yuklersin.
 
  • Beğen
Tepkiler: aldemirfatih
aldemirfatih

aldemirfatih

Üye
    Konu Sahibi
Kardesim root explorer ile system app klasorune gir ordan radyo facebook apk larini sil yani kullanmadiklarini. silmeden oncede yeteneklerini al muhakkak bi eksiklik olursa tekrar yuklersin.
kardeş şu anda titanium dan telde ne varsa yedekleme başlattım..bi sorum olacak ama :) ..bu yedekler nereye gidiyor..lazım olduğu zaman nerden bulup nasıl kuracağım bi yardımcı olabilir misin :) ..teşekkür ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buraxlive
Buraxlive

Buraxlive

Üye
Onu bilmiyorum kardeşim.
 
reaurora

reaurora

Üye
sd card'ta TitaniumBackup diye bir klasör oluşacak. Yedekler orada oluşuyor o programi kullanınca.

Sistem uygulamalarını silme bence. Çünkü ister istemez sorunlar olabiliyor. En düşüğünden overclock destekleyen custom kernel kur.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt