Hızlanma olmaz yeniden yabaşlar , şu ice cream gelse de onu yüklesek, cynogen modda onu bekliyorum , onda arka planda uygulamaların sınırı var. Hem de
bak toprağım sen de şunu yap
rom tool box lite yükle, orada autostartta gereksiz uygulamaları disable yap , sonra telefonu yeniden başlat
sakın launcher ve sistem ile alakalı uygulamaları disable yapma
Ayrıca widgetleri disable yapma,yoksa hata verir
sslauncher yükle ve onu kullan ,kernel olarak blackhawk yükle, sonra orjinaline dilersen dönersin ama boşver orjinali, blackhawk kernek ile overclovk yap
tamamdır
- - - Eklendi - - -
Hızlanma olmaz yeniden yabaşlar , şu ice cream gelse de onu yüklesek, cynogen modda onu bekliyorum , onda arka planda uygulamaların sınırı var. Hem de
bak toprağım sen de şunu yap
rom tool box lite yükle, orada autostartta gereksiz uygulamaları disable yap , sonra telefonu yeniden başlat
sakın launcher ve sistem ile alakalı uygulamaları disable yapma
Ayrıca widgetleri disable yapma,yoksa hata verir
sslauncher yükle ve onu kullan ,kernel olarak blackhawk yükle, sonra orjinaline dilersen dönersin ama boşver orjinali, blackhawk kernek ile overclovk yap
tamamdır
- - - Eklendi - - -
ROM TOOL BOX İÇİN ROOT LAZIMDIR