Telefonum günden güne yavaşlıyor!!

Sponsorlu Bağlantılar

ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
Telefonum günden güne yavaşlıyor!!
Telefon gittikçe yavaşlamaya başladı ve ben ilk root yaptığım gün Titanium Backup ile sistem yedeği almıştım geri yüklesem bir faydası olurmu yada fabrika ayarlarına atsam roottan dolayı bir sorun çıkarmı ? ilk zamanlar kendi sistemi 130 mb ram kullanırken şuan 170 bazen 200 e kadar çıkıyor ram temizleyicilerle temizliyorum 5 dk sonra tekrar ram fırlıyor şimdiden :tşk:
 


curtaincall

curtaincall

Üye
yüklediğin uygulamaların sayısı , ekrandaki widgetler ,arka planda çalışan uygulamalar
kullandığın launcher

bunların hepsi etkiler
 

Ismayilov_1995

Üye
ola bilir bi dene istersen
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
tamam işte hepsinden kurtulmak istiyorum :D titaniumla geri yüklesem sistemi etkisi olurmu
*
Birde bunları yaptıktan sonra cwm yüklesem (cwm ile yedek almak için ) bunun garantiye etkisi olurmu root geri alınabiliyor ama bu garantide sorun çıkartıyormu
 
curtaincall

curtaincall

Üye
Root geri alınabiliyormuş ,titanium back up ile geri yüklesen birşey değişmez.

herhangi bir sorununda telefonun brick olmaz ise ,yeniden orjinal yüklersin. Anlamazlar sanırım. Jig mi ne birşey atıyormuşsun kaç kere rom yüklediğin de gidiyormuş
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
Şimdi Benim
Android sürümü: 2.3.6
Ana Bant Sürümü: s5830iXXLF1
Kernel:2.6.35.7
dpi@DELL144#1
yapım numarası:GINGERBREAD.XXLF2

BEN TELEFONU UNROOT YAPSAM TELEFONUN KERNELİ FLN ESKİ HALİNE DÖNERMİ ŞUAN KERNEL DEĞİŞİK GALİBA ORJİNALİNE GÖRE FARKLI

BİRDE TİTANİUM İLE GERİ YÜKLESEM SİSTEMDE HIZLANMA OLMAZMI ?
 
curtaincall

curtaincall

Üye
Hızlanma olmaz yeniden yabaşlar , şu ice cream gelse de onu yüklesek, cynogen modda onu bekliyorum , onda arka planda uygulamaların sınırı var. Hem de

bak toprağım sen de şunu yap

rom tool box lite yükle, orada autostartta gereksiz uygulamaları disable yap , sonra telefonu yeniden başlat

sakın launcher ve sistem ile alakalı uygulamaları disable yapma
Ayrıca widgetleri disable yapma,yoksa hata verir

sslauncher yükle ve onu kullan ,kernel olarak blackhawk yükle, sonra orjinaline dilersen dönersin ama boşver orjinali, blackhawk kernek ile overclovk yap

tamamdır


- - - Eklendi - - -

Hızlanma olmaz yeniden yabaşlar , şu ice cream gelse de onu yüklesek, cynogen modda onu bekliyorum , onda arka planda uygulamaların sınırı var. Hem de

bak toprağım sen de şunu yap

rom tool box lite yükle, orada autostartta gereksiz uygulamaları disable yap , sonra telefonu yeniden başlat

sakın launcher ve sistem ile alakalı uygulamaları disable yapma
Ayrıca widgetleri disable yapma,yoksa hata verir

sslauncher yükle ve onu kullan ,kernel olarak blackhawk yükle, sonra orjinaline dilersen dönersin ama boşver orjinali, blackhawk kernek ile overclovk yap

tamamdır


- - - Eklendi - - -

ROM TOOL BOX İÇİN ROOT LAZIMDIR
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
yani şuan benim kernel orjinalmi ?
 
curtaincall

curtaincall

Üye
eğer rom y orjinal yüklediysen orjinal
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
rom yuklemedim sadece root yaptım ama kernel farklı galiba

- - - Eklendi - - -

bide ben hangi uygulamaları disable yapayım gmail-eposta fln onlarimi
 
curtaincall

curtaincall

Üye
gmail vs kalsın , sen orayı oyun vs yükledikçe kontrol et

google servisleriyle alakalı şeyler de kalsın onlara dokunma

bazı oyunlar oraya ekleniyor, youtubeyi disable et, music fx varsa disable et, açılmasını gereksiz bulduklarını disable et

- - - Eklendi - - -

kernelini yazar mısın, ayarlarda telefon bilgilerinde yazar o
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
yukarıda yazmıştım ama yazayım
Android sürümü: 2.3.6
Ana Bant Sürümü: s5830iXXLF1
Kernel:2.6.35.7
dpi@DELL144#1
yapım numarası:GINGERBREAD.XXLF2
 
curtaincall

curtaincall

Üye
orjinal bu
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
ama ilk aldığımda farklıydı root@dell gibi bişeydi
 
curtaincall

curtaincall

Üye
froyoda öyle
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
Ama ilk aldığımda 2.3.6 ydi yine 2.3.6. Ama kernel farklı
 
curtaincall

curtaincall

Üye
ismi farklı olabilir , ki isim değişikliği bunun orjinal olmadığı anlamına gelmez, ama madem orjinal istiyorsun, orjinal yükleyebilirsin ama sana blackhaw kernel öneriyorum
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
:tşk:
 
curtaincall

curtaincall

Üye
gmail e posta kalsın , ekran alıntısı yapsan screen shoot yapsan daha iyi aslında
 
ibo1996

ibo1996

Üye
    Konu Sahibi
EKRAN FOTOĞRAFLARI BUNLAR HEPSİNİ ÇEKTİM E POSTAYI BEN DİSABLE YAPMAMAMA RAĞMEN DİSABLE GÖRÜNÜYOR









 


Üst Alt