[Cihani Sultan] Grend Theft Auto Vice City HD

Sponsorlu Bağlantılar



crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
Pardon emek derken ? Ne emeği ya ? :D ayrıca kötülemedim ama iyilemedimde yani :D

anlatsın o zaman "cihani sultan" adlı üye nasıl yaptığını hadi bu oyun o kadar değilde diğeri için çok uğraşmıştı. Yani sonuçta emek var kalp kırılabilir diye öyle birşey deme gereği duydum.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Pardon emek derken ? Ne emeği ya ? :D ayrıca kötülemedim ama iyilemedimde yani :D
:utan:


anlatsın o zaman "cihani sultan" adlı üye nasıl yaptığını hadi bu oyun o kadar değilde diğeri için çok uğraşmıştı. Yani sonuçta emek var kalp kırılabilir diye öyle birşey deme gereği duydum.

Benimki pek kırılmaz.Ama gene de düşündüğün için çok teşekkürler.Arkadaş öyle deyince kırılmak bir yana utandım bile.:D
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
aslann435

aslann435

Üye
slm bu oyun c601 de çalışıyormu
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Vay 1900 küsür hit alan konu...somuru:
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
orhan424

orhan424

Üye
rardan çikanlari e/kök isimli klasöre atdim.file manager-den girip start demoya basiyorum ama oyu çali$miyor Cihani Sultan.
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
rardan çikanlari e/kök isimli klasöre atdim.file manager-den girip start demoya basiyorum ama oyu çali$miyor Cihani Sultan.

Kök klasör dediğim E://'dir.Bazı cihazlarda çalışmıyor sebebini anlayamadım...
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA
orhan424

orhan424

Üye
Kök klasör dediğim E://'dir.Bazı cihazlarda çalışmıyor sebebini anlayamadım...

lütfen arashdir sebepini.n8 refresh kullaniyorum.

- - - Eklendi - - -

çalishdi abi!

- - - Eklendi - - -

yalniz oyuncu ireli gitmiyor.error 6..
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan
tarxhn

tarxhn

Üye
:):tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA ve Cihanî Sultan
dejavu178

dejavu178

Üye
nasıl yaptığın hakkında bilgi verirsen uğraşmak istiyorum :D daha fazla resim eklerim :D bu arada teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
CABBAR

CABBAR

Üye
Ya abi üşenmedim bütün yorumları tek tek okudum şimdi. Çalışmayan oyuna yardımcı olmaya çalışmışsın :ehe Sp1 güncellemesi ne zaman
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
    Konu Sahibi
Ya abi üşenmedim bütün yorumları tek tek okudum şimdi. Çalışmayan oyuna yardımcı olmaya çalışmışsın :ehe Sp1 güncellemesi ne zaman

Güncelleme çook zor bilgisayarı formatladım ama içine virüs atsam daha iyi çalışırdı:D
 
  • Beğen
Tepkiler: HAM ZA


Üst Alt