ismuail
Üye
kardeşim beğenmedi isen lütfen yorum yapma. Emek var burada.
Pardon emek derken ? Ne emeği ya ?
ayrıca kötülemedim ama iyilemedimde yani 
kardeşim beğenmedi isen lütfen yorum yapma. Emek var burada.
ayrıca kötülemedim ama iyilemedimde yani 
Pardon emek derken ? Ne emeği ya ?ayrıca kötülemedim ama iyilemedimde yani
![]()
Pardon emek derken ? Ne emeği ya ?ayrıca kötülemedim ama iyilemedimde yani
![]()
:
anlatsın o zaman "cihani sultan" adlı üye nasıl yaptığını hadi bu oyun o kadar değilde diğeri için çok uğraşmıştı. Yani sonuçta emek var kalp kırılabilir diye öyle birşey deme gereği duydum.

:
Benimki pek kırılmaz.Ama gene de düşündüğün için çok teşekkürler.Arkadaş öyle deyince kırılmak bir yana utandım bile.![]()
bana biraz sert çıktı gibi geldi "dalga mi geçiyorsun" tabiri.

Sertti ilk mesajı.![]()

slm bu oyun c601 de çalışıyormu


Hatırlamıyorum.

geçmek ? İzlemek demek istedin galiba![]()

rardan çikanlari e/kök isimli klasöre atdim.file manager-den girip start demoya basiyorum ama oyu çali$miyor Cihani Sultan.
Kök klasör dediğim E://'dir.Bazı cihazlarda çalışmıyor sebebini anlayamadım...
lütfen arashdir sebepini.n8 refresh kullaniyorum.
- - - Eklendi - - -
çalishdi abi!
- - - Eklendi - - -
yalniz oyuncu ireli gitmiyor.error 6..

nasıl yaptığın hakkında bilgi verirsen uğraşmak istiyorumdaha fazla resim eklerim
bu arada teşekkürler.
Ya abi üşenmedim bütün yorumları tek tek okudum şimdi. Çalışmayan oyuna yardımcı olmaya çalışmışsınSp1 güncellemesi ne zaman

