Nokia Açılış ve Kapanış Resmi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
:hmmm
 
Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
    Konu Sahibi
startup ne alaka ki açılış animasyonu değil bu sadece açılış resmi :hmmm
 
Atacan-

Atacan-

Üye
açılış resmi startup.mif dosyasına bağlı değilmi oğuzhan :)
 
Atacan-

Atacan-

Üye
Onu demek istemedim ben , birbirlerini yalnış anlamışlar :)
Daha doğrusu biri açılış resmi demiş biri animasyon sanmış.
Yani anlaşmazlık var :)
 
Süleyman

Süleyman

Üye
Onu demek istemedim ben , birbirlerini yalnış anlamışlar :)
Daha doğrusu biri açılış resmi demiş biri animasyon sanmış.
Yani anlaşmazlık var :)
tamam en iyisi biz karıştırmayalım :)
 
fLuke!

fLuke!

Üye
Ben animasyon anladım.Üzgünüm.:(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt