Cihanî Sultan
Üye
Slayt gösterisi.eline ayağına sağlık kardeş facia bi video çıkmış ortaya![]()

Çalışıyor ama bence çalışmasa daha iyi.kolay gelsin 5800da çalışmıyormu start.xml bulunamıyor diyorda?

Teşekkürler sultanım.
Rica ederim.

Slayt gösterisi.eline ayağına sağlık kardeş facia bi video çıkmış ortaya![]()

Çalışıyor ama bence çalışmasa daha iyi.kolay gelsin 5800da çalışmıyormu start.xml bulunamıyor diyorda?

Teşekkürler sultanım.

nokia c7 belle oyun açılmıyoÇta:Vice City HD
Çok kısıtlı,neredeyse hiç bir şey yapamadığınız bir oyun.Sadece "Oyun çıkmıyor" demeyesiniz diye.![]()
bu konu çok makara olmuş gülmekten okuyamıyorum artıkSlayt gösterisi.
Çalışıyor ama bence çalışmasa daha iyi.![]()

bu konu çok makara olmuş gülmekten okuyamıyorum artık![]()

Rardan çıkarıp kök klasöre atarsanız çalışır.nokia c7 belle oyun açılmıyo
Rica ederim.Faciatü-l Opera.
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
- - - Eklendi - - -
![]()
Zannetmiyorum.Dungeon Hunter 3 çıksa acaba o konu da bu kadar üstlerde kalabilir miydi?![]()

garip! gta da son nokta denilebilir![]()


oyun açılmıyo tam olarak ne yapmam gerek yardımmm
Rardan çıkarıp direk hafıza kartına atmanız lazım...
İndirdiğin dosyayı.Tel hafızası da olur...rardan neyi çıkarçaz birde ben hafıza kartı kullanmıyorum
Arkadaşım dalgamı geçiyorsun şaka falanmı ne saçma birşey bu yahu
Arkadaşım dalgamı geçiyorsun şaka falanmı ne saçma birşey bu yahu
?!?oha for
kardeşim beğenmedi isen lütfen yorum yapma. Emek var burada.

Kardeş 7. Bölümü geçemedim adamı öldürüyomuyduk yoksa arabayla evemi götürüyoduk![]()

Hatırlamıyorum.
