Cihanî Sultan
Üye
evet bugün satış raporları güncellendi, sanırım ios'a geçiyorumrezillik, kepazelik, türkiye listede yok bile, şimdi anlaşıldı kimse niye oyun üretmiyormuş
neyse şaka bir yana, oyunu çok kötülediler, beklenen bir sonuç oldu benim için.
Geçmiş olsun.

rezillik, kepazelik, türkiye listede yok bile, şimdi anlaşıldı kimse niye oyun üretmiyormuş 



satış işi ne oldu Nokia Tr ile anlaşabildiniz mi?

