FruitGo! Yayında Ama...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
evet bugün satış raporları güncellendi, sanırım ios'a geçiyorum :d: rezillik, kepazelik, türkiye listede yok bile, şimdi anlaşıldı kimse niye oyun üretmiyormuş :ağlarım:

neyse şaka bir yana, oyunu çok kötülediler, beklenen bir sonuç oldu benim için.

Geçmiş olsun.:D
 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben satın aldım Sen güncellemeye devam et basarım beş yıldızı alanlarında fikri değişir
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
son güncellemeyi halen yayınlamadılar zaten, kaç gün oldu
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
biraz geç işliyor o süreç ama düşer bir iki güne merak ettim kaçtane satmış?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
:ehe
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar nokia tr'den hiç satın alınmadığını iddia etmekte. bana öyle geliyor ki, databaselerinde sorun var ve muhtemelen bu tüm alımlara yansıdı.

tr'den satın alan kullanıcılar bana özel mesajla "Satın alma numarası:" 'nı (email adresinize yollanan faturada var) atabilirlerse (eğer mümkünse) çok sevinirim. Benden kanıt istiyorlar :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben bakayım hemen mailime dur

- - - Eklendi - - -

mailime birşey gelmemiş mağazadan ss alsam?
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
ben bakayım hemen mailime dur

- - - Eklendi - - -

mailime birşey gelmemiş mağazadan ss alsam?

kayıtlı olduğun mail adresine ilk satın aldığın gün bir mail yolluyorlar, başlığı "satın alma onay numaranız blablaba" diye, gelmediğinden emin misin? ya da cep telefonu numarana yollamış olabilirler mi?

---

not: nokia'nın beni uğraştırdığı şeye bak, elllerindeki kayıtları bir benim kanıtlamadığım eksikti :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
kardeşim diğer mail kayıtlıymış sistemde buldum ve özel mesaj attım
 
  • Beğen
Tepkiler: Yönetici___
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
tamamdır çok sağol, bir kişi daha atabilirse çok sevinirim, elbette 15.08.1012 ya da öncesinde satın almış birisi
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
alan varsa dönecektir meegotürkiyeye de yaz bence
 
PalmerTech

PalmerTech

Üye
    Konu Sahibi
güncelleme onaylandı bugün yayınlanır sanırım :oke:
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
eyvallah :) satış işi ne oldu Nokia Tr ile anlaşabildiniz mi?
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
güncelleme de yayınlanmadı daha :hmmm
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
ben de güncelledim beş yıldızı da yapıştırdım üç yıldız oldu ortalama :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
gene indirirken hata verdi :hmmm

- - - Eklendi - - -

terminalle hallettim :D iniyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Eren Değerli
    • Beğen
Cevap
1
Görüntüleme
454
DarkredBlue61
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
573
ANIL
ANIL
Cevap
13
Görüntüleme
947
scarface006


Üst Alt