oyun için laptop yardım lütfennn

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hasansahin13

Üye
    Konu Sahibi
oyun için laptop yardım lütfennn
arkadaşlar 17''3 inc 2gb ran kartı amd radeon hd 7670m gtx 660 i5 işlemcili bi laptop arıyorum. Fiyat aralıgı 1700-2500 warmı böyle bi bilgisayar bide ilk defa laptop alcamm ne marka önerirsiniz son olar gtx mi ii yoksa radeon hd 7670m mi bi yardımcı un lütfen kaç gündür arıyorum bulamadım istedigim gibi bişey kimse yardım etmiyor.
 


djhiguramos

djhiguramos

Üye


dizüstü ekran kartlarıyla ilgili bir site vardı bulursam bu mesajda vericem

dediğimi bulamadım ama şu link işini görür




---------
marka olarak acer ile casper kullandım acer ısınmadan dolayı servise gitti 2 sene sonra tekrar ısınmaya başladı kurtuluşu olmadı.
Ayrıca bu marka kötüdür demek pek doğru olmuyor modelden modele değişiyor malesef.
Casper da ısınıyor çünkü ilk 4 çekirdekli model :S Adam akıllı fanı yok.
Almadan önce kullanıcı yorumlarını okuyun.

----
vatan da kdv indirimleri olabiliyor onları takip etmeden almayın.
Teknosa da haftasonları turuncu indirim oluyor
Bimeks bazen teknosadan 300 400 lira ucuza satıyor

------
öneriler(sayfayı f5 le :D )



----
istediğin özellikler tam karşılayan ürün bulamadım ya ekran tutmuyor(17 inç) ya ekran kartı yada işlemci :S

----
Öncelik sırasını belirtirsen daha rahat arayabilirim.
 

hasansahin13

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler bu site elimde mevcut suan lenovo y580 gibi duruyo ama onuda tam bilmiyorum asus toshiba bu ozellikler yada daha ustu ozellikli bi bilg arıyorum yardımcı olursa biri cok sevinirim kac gundur arastiriyorum yok yok yok:(
 
djhiguramos

djhiguramos

Üye
tesekkurler bu site elimde mevcut suan lenovo y580 gibi duruyo ama onuda tam bilmiyorum asus toshiba bu ozellikler yada daha ustu ozellikli bi bilg arıyorum yardımcı olursa biri cok sevinirim kac gundur arastiriyorum yok yok yok:(

Hocam hemen acil mi alacaksınız?
 
futbol123

futbol123

Üye
hayırlı olsun :)
 

hasansahin13

Üye
    Konu Sahibi
ya bi kac gune alcam 17inc ve gtx ekran kartı olsun bide islemci 3.nesil olsun gerisi onemli diil:) warmı böyle bişey ucuz yollu max limit 2500:)

- - - Eklendi - - -

Tehlike ";5135649][FONT="Impact' Alıntı:
bunun 17.3 inci yoku yaaaaa
 
futbol123

futbol123

Üye
ya bi kac gune alcam 17inc ve gtx ekran kartı olsun bide islemci 3.nesil olsun gerisi onemli diil:) warmı böyle bişey ucuz yollu max limit 2500:)

- - - Eklendi - - -

Tehlike ";5135649][FONT="Impact' Alıntı:
bunun 17.3 inci yoku yaaaaa
15.6 inç gayet yaterlidir bence :) 17 inç istiyorsanız monster e bakın :) ancak kaçırmayın derim zaten abartı derecede büyük değil 17 inç olmadı lcd tv ye bağlarsınız :)
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Bencede 17 al 5 yıl 17 kullandım sonra 15.5 ekrana geçtim sorma :ağlarım:
 

hasansahin13

Üye
    Konu Sahibi
ekledim listeye ama 17 varsa daha super olur monster dusundumde biraz tuzlu:) bide bu lenovanın hizmetleri falan nası iyimi ıbm oldugunu biliyorum bilg yapımcılarının az cok arastırdım bi sorun cıkmaz dimi.
Bide tesekkurler cevaplar icin forum dananıma bi mesaj actım 3 gundur kimse cewap vermedi burası mukemmel hemen cewap aldım
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
lenovo turkiyede sikintili bir marka
en iyisi samsung arkadaslar.
her sey ozellik degildir o parayi verirken servisininde iyi olup olmadigina bakin
 
futbol123

futbol123

Üye
lenovo turkiyede sikintili bir marka
en iyisi samsung arkadaslar.
her sey ozellik degildir o parayi verirken servisininde iyi olup olmadigina bakin
Lenovonun servisimi iyi değil? Çoğu yerde servisi var Çağrı merkezindende bir sorun oldugumu cağırabiliyorsunuz birini :) herşey özellikte bitiyor bu arada sırf samsung diyede düşük özellikli laptop neden alıyımki?
 
Superfan

Superfan

Üye
Oyun için diyorsan ben kimseye bakmam 17 inç alırım.Olsa 18.4 inç alırım da yok işte :ehe Ekran kartı en düşük GT650M olmalıdır.İşlemci 3.nesil olsun.
 
futbol123

futbol123

Üye
Oyun için diyorsan ben kimseye bakmam 17 inç alırım.Olsa 18.4 inç alırım da yok işte :ehe Ekran kartı en düşük GT650M olmalıdır.İşlemci 3.nesil olsun.
15.6 inç neyine yetmiyor? ben olsam alırım hdmı kocaman lcd den oynarım :)
 
Superfan

Superfan

Üye
O Y580 17.3 inç olsaydı hemen derdin.17.3 inç olmazsa olmaz diye.Sen o bilgisayara takmışssın arkadaş :kop:
 
futbol123

futbol123

Üye
O Y580 17.3 inç olsaydı hemen derdin.17.3 inç olmazsa olmaz diye.Sen o bilgisayara takmışssın arkadaş :kop:
yoo öyle birşey demezdim.Yiğidi öldür hakkını yeme :) sende monster e takmışsın kafayı :d:
 
ugur1000

ugur1000

Üye
kaç kere dicem oyuna notebook almayın ? neden 2 yıl oynarsınız donanım düşer yükseltmek zorlaşır onun yerine 1500 e harika bir masaüstü alır oyunları ultra yapar ekran kartı eskiyince değişirsin ben notebook aldıgıma çok pişmanım artık yeni oyunları çalıştıramıyor o zamanlar 6 g ramli 3 ghz 4 çekirdek ve iyi bir ekran kartı olan masa üstü alacaktım ama almadım hemde 1000 Tl di keşke alsaydım :(
 
Superfan

Superfan

Üye
Masaüstü taşınabilir mi??
 

hasansahin13

Üye
    Konu Sahibi
ya ozaman bana 17.3 incli bi tane daha önerin:( ayrıca bu lenovanın tüm ozellikleri 5 sene gider sadece oyun icin diil yani masaüstü alamam surekli tasımama gerekiyo:( amd radeon hd 7970m 7950m 6990m 6950m ekran kartı olan bi laptopta işimi görür heralde varmı böyle bişey
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt