Bence bir kaç tane telefonu vardır :hmmm :D :bilmm
seytan_avcisi Üye Konu Sahibi CasuS_87' Alıntı: Bence bir kaç tane telefonu vardır Genişletmek için tıkla ... zengin diye illa birkaç telefonu olması gerekmiyor bence 2dir birisi iş birisi aile arkadaş - - - Eklendi - - - CasuS_87' Alıntı: Bence bir kaç tane telefonu vardır Genişletmek için tıkla ... zengin diye illa birkaç telefonu olması gerekmiyor bence 2dir birisi iş birisi aile arkadaş
CasuS_87' Alıntı: Bence bir kaç tane telefonu vardır Genişletmek için tıkla ... zengin diye illa birkaç telefonu olması gerekmiyor bence 2dir birisi iş birisi aile arkadaş - - - Eklendi - - - CasuS_87' Alıntı: Bence bir kaç tane telefonu vardır Genişletmek için tıkla ... zengin diye illa birkaç telefonu olması gerekmiyor bence 2dir birisi iş birisi aile arkadaş
MasteLaa Üye seytan_avcisi' Alıntı: zengin diye illa birkaç telefonu olması gerekmiyor bence 2dir birisi iş birisi aile arkadaş Genişletmek için tıkla ... Ben şahsen 2 telefonum olsun istemem biraz garip olabilir ama
seytan_avcisi' Alıntı: zengin diye illa birkaç telefonu olması gerekmiyor bence 2dir birisi iş birisi aile arkadaş Genişletmek için tıkla ... Ben şahsen 2 telefonum olsun istemem biraz garip olabilir ama
15097 Üye MasteLaa' Alıntı: Ben şahsen 2 telefonum olsun istemem biraz garip olabilir ama Genişletmek için tıkla ... Bende.Çok zorunluysa 2 telefon kullanmam çift simli telefon alırdım
MasteLaa' Alıntı: Ben şahsen 2 telefonum olsun istemem biraz garip olabilir ama Genişletmek için tıkla ... Bende.Çok zorunluysa 2 telefon kullanmam çift simli telefon alırdım
abandonware Üye abi yahu htcnin reklamı işte promosyon telefon vermişler olmuş bitmiş; niye ciddiye alıyonuz - - - Eklendi - - - demniden beri yok rom yok kullanıcı kulubü yok adamımsın ciddiye almayın
abi yahu htcnin reklamı işte promosyon telefon vermişler olmuş bitmiş; niye ciddiye alıyonuz - - - Eklendi - - - demniden beri yok rom yok kullanıcı kulubü yok adamımsın ciddiye almayın
15097 Üye veyseloglu' Alıntı: abi yahu htcnin reklamı işte promosyon telefon vermişler olmuş bitmiş; niye ciddiye alıyonuz - - - Eklendi - - - demniden beri yok rom yok kullanıcı kulubü yok adamımsın ciddiye almayın Genişletmek için tıkla ... bizde parayla aldığını sanıyorduk
veyseloglu' Alıntı: abi yahu htcnin reklamı işte promosyon telefon vermişler olmuş bitmiş; niye ciddiye alıyonuz - - - Eklendi - - - demniden beri yok rom yok kullanıcı kulubü yok adamımsın ciddiye almayın Genişletmek için tıkla ... bizde parayla aldığını sanıyorduk
MaxipmaN Üye Jack-Sparrow' Alıntı: lebronun one x kullandığını bi konuda yazmıştım mesaj olarak Genişletmek için tıkla ... görse görse 10 kişi görür
Jack-Sparrow' Alıntı: lebronun one x kullandığını bi konuda yazmıştım mesaj olarak Genişletmek için tıkla ... görse görse 10 kişi görür
abandonware Üye >Pessimistic.' Alıntı: adam teknolojiden anlıyor Genişletmek için tıkla ... bana htc anlıyor gibi geldi ama
>Pessimistic.' Alıntı: adam teknolojiden anlıyor Genişletmek için tıkla ... bana htc anlıyor gibi geldi ama
15097 Üye veyseloglu' Alıntı: bana htc anlıyor gibi geldi ama Genişletmek için tıkla ... Teknolojiden mi