HTC Desire S 1,1 GB düşünceleriniz ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
HTC Desire S 1,1 GB düşünceleriniz ?
almayı düşünüyorum düşüncelerinizi öğrenebilirmiyim veya bunun kalitesinde bu fiyata daha iyi bulabilirmiyim tavsiyelerinizi bekliyorum. teşekkür ederim .
 


YawShack

YawShack

Üye
Bence güzel yani işlemcisi kuvvetli :oke: Bu telefonda çoğu gameloft oyunlarını oynayabilirsin :D Ancak HTC'den hep nefret etmişimdir çünkü kullandığı Sense arayüzü çok ram yiyor :off: Ayrıca arayüzün kendisi de çok yavaş. Ama özelliklere göre fiyatı iyi bence durma hemen al
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Arkadaşım o cihaza o fiyat çok değil mi? şu cihazla aralarında Süper lcd ve 256 mb ram farkı var. Ekran için birşey diyemem ama ram farkını sens ara yüzünün kullanımı baya kapatacaktır. Galaxy w nin işlemcisi 1,4 ghz. Ekran kartı olayını ikisi için de bilmiyorum. Ama aralarındaki farka bakınca yaklaşık 250 TL fark var. Madem öyle 130-140 TL daha verip 1ghz çift çekirdek işlemcili süper amoled ekranlı 8 gb dahili hafızalı bu telefonu alman daha mantıklı olur gibi geliyor bana. Tabi karar ve zevk senin ;)
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
evt güzel telefon ;) öneririm :good:
 
YawShack

YawShack

Üye
Peki Sana soruyorum CanKartal bu galaxy w deki 1.4 ghz cpu nun 100mhz fazlası galaxy s3 de var ama s3 wonderın fiyat olarak 2 katı fazlası markaları da aynı sence bu çok saçma değilmi ? :hmmm

Saçma çünkü wonderdaki 1.4 ghz sadece tek çekirdekli ve ramının 800 mhz olması da çok saçma değil mi ? Bence galaxy w de en ucuz en adi ram ve cpu yu kullanmışlardır dostum :oke: Sen bildiğini yapma sense htc'yi bozuyor o fiyata Neo V veya Ace 2 senin için daha iyi bir seçim olacaktır :hmmm HTC'nin 800 tllik makinelerine oyun oynucaksan bulaşma derim :aman2:

- - - Eklendi - - -

Anti Sense

:catcat:
 
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
bu durumda öneririniz galaxy S den yana mı ?
 
YawShack

YawShack

Üye
Tabiki o fiyata alcaksan S alacaksın Desire S filan hikaye :hmmm

S donanım özellikleri : 5mp kamera 1ghz cpu 512 mb ram

Daha ne istiyorsun yukarıdaki özelliklerler her haltı yaparsın :D
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Peki Sana soruyorum CanKartal bu galaxy w deki 1.4 ghz cpu nun 100mhz fazlası galaxy s3 de var ama s3 wonderın fiyat olarak 2 katı fazlası markaları da aynı sence bu çok saçma değilmi ? :hmmm

Saçma çünkü wonderdaki 1.4 ghz sadece tek çekirdekli ve ramının 800 mhz olması da çok saçma değil mi ? Bence galaxy w de en ucuz en adi ram ve cpu yu kullanmışlardır dostum :oke: Sen bildiğini yapma sense htc'yi bozuyor o fiyata Neo V veya Ace 2 senin için daha iyi bir seçim olacaktır :hmmm HTC'nin 800 tllik makinelerine oyun oynucaksan bulaşma derim :aman2:

- - - Eklendi - - -

Anti Sense

:catcat:

Arkadaşım Galaxy w ile Galaxy s2 yi nasıl karşılaştırdın gerçekten merak ettim :D:D birisi 700 TL diğeri 1500 TL :) Birisi 1,4 ghz tek işlemci+512 mb ram diğeri 1,5ghz dual core işlemci+1gb ram :D Galaxy s Advance ise 1090 TL ve bu 2 cihazın arasında kalan 1 ghz dual core işlemcili bir model. Ram miktarı 512 diye hatırlıyorum ama 768 de olabilir. Bu arada Galaxy S ayrı, Galaxy S2 ayrı, Galaxy S Advance apayrı modeller.
Htc alacaksan Sense ara yüzünden dolayı 512 mb lı cihazları tercih etmeni pek önermem. Üzeri ramli cihazlar ise daha yüksek fiyatlar hep. O yüzden bütçene göre "Galaxy W" veya "Galaxy S Advance 8gb" seçeneklerini incele derim. Sonuçta aralarında 500 TL fark var. Htc nin bence fiyatı fazla gibi duruyor o model için.
 
futbol123

futbol123

Üye
Daha ucuza xperia sola alırsınız bu telefonu 5 e katlar.:oke:
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Tehlike ";5126066][FONT="Impact' Alıntı:
Daha ucuza xperia sola alırsınız bu telefonu 5 e katlar.:oke:


fena durmuyor ama 5 e katlayacak da birşey yok açıkcası ortada ;) Nfc smart tags ları güzel düşünüp tanıtmışlar ;)


Bu arada işlemcisi 1 ghz dual core STE U8500 NovaTho diye bir platformda çalışıyor. Performansı nedir bakmak lazım.
 

MaxipmaN

Üye
s plus al
 
futbol123

futbol123

Üye


fena durmuyor ama 5 e katlayacak da birşey yok açıkcası ortada ;) Nfc smart tags ları güzel düşünüp tanıtmışlar ;)


Bu arada işlemcisi 1 ghz dual core STE U8500 NovaTho diye bir platformda çalışıyor. Performansı nedir bakmak lazım.
5 e katlar.Her açıdan üstün mali 400 ve çift çekirdekli olması yeter.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici

s plus 1300 TL
s2 ile arasında fiyat farkı kalmıyor neredeyse


- - - Eklendi - - -

[QUOTE=" Tehlike ";5126243]
5 e katlar.Her açıdan üstün mali 400 ve çift çekirdekli olması yeter.
[/QUOTE]

işlemci platformu ile ilgili http://www.stericsson.com/products/u8500-novathor.jsp bu linki buldum
[h=4]Technology[/h]
  • Highly efficient, low-power ARM dual Cortex™- A9 processor
  • Dual multimedia DSP for low-power, flexible media processing
  • High-bandwidth LP-DDR2 interface
  • ARM® Mali™ 400 GPU and NEON®CPU extensions
  • State of the art HSPA+ (High-Speed Packet Access) Release 7 modem
  • Unique audio architecture with a wide range of audio codecs supported
  • Advanced power saving architecture enabling class-leading audio and video playback times
Eğer 1 ghz lik Dual Cortex A9 işlemci ve mali400 gpu var ise güzel cihaz.

Fiyat olarak da gayet uygun. Tercih edilebilecek bir cihaz ;)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ram'in bu cihaz için eksik kalır nedeni ise Sense arayüzüdür..Bu arayüzün Touchwiz'e göre çok daha ağır olduğunu söyleyeyim kardeşim..Xperia Neo V,Wonder veya daha iyisi Sola ya bakabilirsin..Atrix'de göz önünde bulundurursan Tegra2 cazip gelir ise ona da bakabilirsin :)
 
futbol123

futbol123

Üye
Ram'in bu cihaz için eksik kalır nedeni ise Sense arayüzüdür..Bu arayüzün Touchwiz'e göre çok daha ağır olduğunu söyleyeyim kardeşim..Xperia Neo V,Wonder veya daha iyisi Sola ya bakabilirsin..Atrix'de göz önünde bulundurursan Tegra2 cazip gelir ise ona da bakabilirsin :)
Atrix bulunmaz artık kuzum :)
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
[QUOTE=" Tehlike ";5127634]
Atrix bulunmaz artık kuzum :)
[/QUOTE]
Onu en son tercih olarak yazdım :) Hepsiburada.com da vardı sanırım bitmiş :) Sola önceliği olmalı eğer ücret konusunda sıkıntı olursa Neo V iyidir ;)
 
futbol123

futbol123

Üye

Onu en son tercih olarak yazdım :) Hepsiburada.com da vardı sanırım bitmiş :) Sola önceliği olmalı eğer ücret konusunda sıkıntı olursa Neo V iyidir ;)
hızlıal.com dada vardı bitmiş.Neo v alınmaz artık bence sola varken vatancomputerda %25 indirimler olunca 797tl ye alınabilir.
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
Bence Atrix i bulsa da almasın zaten :) Ufak bir Atrix deneyimim oldu. Galerisindeki resimleri açması bir işkenceydi, bluetooth ile pc ye göndermesi daha ayrı bir işkence, usb kablosuyla pc de driver bulamayıp çıldırtması bambaşka bir işkenceydi. Ağ üzerinden nete aktarıp ordan ip ile almaya çalıştık (o_O) o tam bir fiyasko oldu :) Orjinal romu vardı üzerinde. Sahibine "abi buna rom falan atsana" dedim. "Neden?" dedi. "Takılıyor, doğru düzgün çalışmıyor, bağlanmıyor, bi sorun yok mu bunda" dedim. "Normal o, evde bağlanıyor sorun olmuyor" cevabını aldım. Sonra dosyaları bluetooth ile benim telefona aldık ordan pc ye aktardım :) İlginç bir deneyimdi :) Daha da Atrix in yanına yaklaşmama kararı aldım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Bence Atrix i bulsa da almasın zaten :) Ufak bir Atrix deneyimim oldu. Galerisindeki resimleri açması bir işkenceydi, bluetooth ile pc ye göndermesi daha ayrı bir işkence, usb kablosuyla pc de driver bulamayıp çıldırtması bambaşka bir işkenceydi. Ağ üzerinden nete aktarıp ordan ip ile almaya çalıştık (o_O) o tam bir fiyasko oldu :) Orjinal romu vardı üzerinde. Sahibine "abi buna rom falan atsana" dedim. "Neden?" dedi. "Takılıyor, doğru düzgün çalışmıyor, bağlanmıyor, bi sorun yok mu bunda" dedim. "Normal o, evde bağlanıyor sorun olmuyor" cevabını aldım. Sonra dosyaları bluetooth ile benim telefona aldık ordan pc ye aktardım :) İlginç bir deneyimdi :) Daha da Atrix in yanına yaklaşmama kararı aldım :D
Bizim arkadaş yurtdışından getirdi gayet hoş yani :hmmm Tegrazone de işine hayli yarıyor :D Ama işte Türkiye'de bulmak da zor :) Özellikle Atrix'in Laptop aparatı çok hoşuma gitmişti.
 
crayz_frock

crayz_frock

Üye
    Konu Sahibi
önerileriniz için teşekkür ederim htc ile girdik SOLA ile çıktık bakam hayırlısı .... :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
ibrahim 42
Cevap
18
Görüntüleme
741
ibrahim 42
Cevap
2
Görüntüleme
2K
PALA.
Cevap
3
Görüntüleme
1K


Üst Alt