
Sen bildiğini yapma sense htc'yi bozuyor o fiyata Neo V veya Ace 2 senin için daha iyi bir seçim olacaktır
HTC'nin 800 tllik makinelerine oyun oynucaksan bulaşma derim 

Peki Sana soruyorum CanKartal bu galaxy w deki 1.4 ghz cpu nun 100mhz fazlası galaxy s3 de var ama s3 wonderın fiyat olarak 2 katı fazlası markaları da aynı sence bu çok saçma değilmi ?
Saçma çünkü wonderdaki 1.4 ghz sadece tek çekirdekli ve ramının 800 mhz olması da çok saçma değil mi ? Bence galaxy w de en ucuz en adi ram ve cpu yu kullanmışlardır dostumSen bildiğini yapma sense htc'yi bozuyor o fiyata Neo V veya Ace 2 senin için daha iyi bir seçim olacaktır
HTC'nin 800 tllik makinelerine oyun oynucaksan bulaşma derim
- - - Eklendi - - -
Anti Sense
![]()

birisi 700 TL diğeri 1500 TL
Birisi 1,4 ghz tek işlemci+512 mb ram diğeri 1,5ghz dual core işlemci+1gb ram
Galaxy s Advance ise 1090 TL ve bu 2 cihazın arasında kalan 1 ghz dual core işlemcili bir model. Ram miktarı 512 diye hatırlıyorum ama 768 de olabilir. Bu arada Galaxy S ayrı, Galaxy S2 ayrı, Galaxy S Advance apayrı modeller.Tehlike ";5126066][FONT="Impact' Alıntı:Daha ucuza xperia sola alırsınız bu telefonu 5 e katlar.![]()
5 e katlar.Her açıdan üstün mali 400 ve çift çekirdekli olması yeter.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızfena durmuyor ama 5 e katlayacak da birşey yok açıkcası ortadaNfc smart tags ları güzel düşünüp tanıtmışlar
Bu arada işlemcisi 1 ghz dual core STE U8500 NovaTho diye bir platformda çalışıyor. Performansı nedir bakmak lazım.
s plus al
Atrix bulunmaz artık kuzumRam'in bu cihaz için eksik kalır nedeni ise Sense arayüzüdür..Bu arayüzün Touchwiz'e göre çok daha ağır olduğunu söyleyeyim kardeşim..Xperia Neo V,Wonder veya daha iyisi Sola ya bakabilirsin..Atrix'de göz önünde bulundurursan Tegra2 cazip gelir ise ona da bakabilirsin![]()

hızlıal.com dada vardı bitmiş.Neo v alınmaz artık bence sola varken vatancomputerda %25 indirimler olunca 797tl ye alınabilir.
Onu en son tercih olarak yazdımHepsiburada.com da vardı sanırım bitmiş
Sola önceliği olmalı eğer ücret konusunda sıkıntı olursa Neo V iyidir
![]()
Ufak bir Atrix deneyimim oldu. Galerisindeki resimleri açması bir işkenceydi, bluetooth ile pc ye göndermesi daha ayrı bir işkence, usb kablosuyla pc de driver bulamayıp çıldırtması bambaşka bir işkenceydi. Ağ üzerinden nete aktarıp ordan ip ile almaya çalıştık (
) o tam bir fiyasko oldu
Orjinal romu vardı üzerinde. Sahibine "abi buna rom falan atsana" dedim. "Neden?" dedi. "Takılıyor, doğru düzgün çalışmıyor, bağlanmıyor, bi sorun yok mu bunda" dedim. "Normal o, evde bağlanıyor sorun olmuyor" cevabını aldım. Sonra dosyaları bluetooth ile benim telefona aldık ordan pc ye aktardım
İlginç bir deneyimdi
Daha da Atrix in yanına yaklaşmama kararı aldım 
Bizim arkadaş yurtdışından getirdi gayet hoş yaniBence Atrix i bulsa da almasın zatenUfak bir Atrix deneyimim oldu. Galerisindeki resimleri açması bir işkenceydi, bluetooth ile pc ye göndermesi daha ayrı bir işkence, usb kablosuyla pc de driver bulamayıp çıldırtması bambaşka bir işkenceydi. Ağ üzerinden nete aktarıp ordan ip ile almaya çalıştık (
) o tam bir fiyasko oldu
Orjinal romu vardı üzerinde. Sahibine "abi buna rom falan atsana" dedim. "Neden?" dedi. "Takılıyor, doğru düzgün çalışmıyor, bağlanmıyor, bi sorun yok mu bunda" dedim. "Normal o, evde bağlanıyor sorun olmuyor" cevabını aldım. Sonra dosyaları bluetooth ile benim telefona aldık ordan pc ye aktardım
İlginç bir deneyimdi
Daha da Atrix in yanına yaklaşmama kararı aldım
![]()
Tegrazone de işine hayli yarıyor
Ama işte Türkiye'de bulmak da zor
Özellikle Atrix'in Laptop aparatı çok hoşuma gitmişti.
