MasteLaa
Üye
Rica ederiz ama dediğim gibi Sense arayüzlü bir telefon almak istiyorsan hepsini geçtim HTC almak istiyorsan üst segment almanı öneririm..Sola iyi bir telefondurönerileriniz için teşekkür ederim htc ile girdik SOLA ile çıktık bakam hayırlısı ....![]()
