6 Yaşındaki Çocuğa Trafik Cezası

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
6 Yaşındaki Çocuğa Trafik Cezası
Balıkesir'in Edremit ilçesinde yaşayan 6
yaşındaki Kazım Emir Ömeroğlu'na,
daha önce hiç gitmediği Eskişehir'den
trafik cezası ödeme emri geldi. Baba Mehmet Ömeroğlu, 6 yaşındaki
çocuğu adına gelen trafik cezası ödeme
ihbarnamesinde oğlunun 2011 yılı
haziran ayına dair 66 lira trafik cezası
borcu bulunduğunu söyledi. İlk olarak gelen motorlu taşıtlar vergisi
ve trafik cezası ödeme ihbarnamesinin
ardından yine Eskişehir'den ikinci bir
ödeme ihbarnamesi geldiğini öne süren
Ömeroğlu, ''İlk cezayı çocuğum 6
yaşında olduğu için dikkate almamıştım ama ikinci ceza geldiğinde korktum''
dedi. ''Gelen ihbarnamede çocuğumun TC
kimlik numarası dahil her şey doğru''
diyen Ömeroğlu, ''Oğlum Kazım Emir,
2006 doğumlu. Bize bu cezalar
Eskişehir'den geliyor. 26 plakalı bir
araçla işlenmiş bu cezalar. Ne benim, ne de bir tanıdığımın 26 plakalı bir aracı
var. Eskişehir'de ne bir akrabamız, ne de
dostumuz var. Belki isim benzerliğinden
gelmiş olabilir'' ifadelerini kullandı. Oğluna gelen ihbarname ile Edremit
Vergi Dairesi'ne gittiğini anlatan
Ömeroğlu, Eskişehir 2 Eylül Vergi Dairesi
Müdürlüğü'ne durumu izah eden bir
faks çekildiğini kaydetti. Vergi Dairesi
Müdürlüğü ile telefonda da görüştüğünü bildiren Ömeroğlu,
buradan herhangi bir cevap gelmediğini
söyledi. Kazım Emir Ömeroğlu da kendisine
yöneltilen sorular üzerine, otomobil
kullanmayı bilmediğini, oyuncak
arabalarıyla oynarken bazen hızlı
gittiğini, bazen de arabalarını
çarpıştırdığını söyledi.
 


CABBAR

CABBAR

Üye
İsim benzerliğinden gelmiştir diyecektim ki T.C no bile tutuyormuş :allalla:
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
:bilmm
 
Metin MF

Metin MF

Üye
Kazım Emir Ömeroğlu da
kendisine
yöneltilen sorular üzerine, otomobil
kullanmayı bilmediğini, oyuncak
arabalarıyla oynarken bazen hızlı
gittiğini, bazen de arabalarını
çarpıştırdığını söyledi.

:kop2:
 
larten123

larten123

Üye
    Konu Sahibi
Kazım Emir Ömeroğlu da
kendisine
yöneltilen sorular üzerine, otomobil
kullanmayı bilmediğini, oyuncak
arabalarıyla oynarken bazen hızlı
gittiğini, bazen de arabalarını
çarpıştırdığını söyledi.

:kop2:

:gul:
 
CABBAR

CABBAR

Üye
Kazım Emir Ömeroğlu da
kendisine
yöneltilen sorular üzerine, otomobil
kullanmayı bilmediğini, oyuncak
arabalarıyla oynarken bazen hızlı
gittiğini, bazen de arabalarını
çarpıştırdığını söyledi.

:kop2:
:kop:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Benim kardeşim 6 yaşında acaba ona da gelir mi :hmmm
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
Metin' Alıntı:
Kazım Emir Ömeroğlu da
kendisine
yöneltilen sorular üzerine, otomobil
kullanmayı bilmediğini, oyuncak
arabalarıyla oynarken bazen hızlı
gittiğini, bazen de arabalarını
çarpıştırdığını söyledi.

:kop2:

:ehe
 
_RYUK_

_RYUK_

Üye
böyle şeyler oluyor,8 yaşindaki kuzenimede askerlik kağıdı gelmişti:)
 
WaLLcoT

WaLLcoT

Üye
Kazım Emir Ömeroğlu da
kendisine
yöneltilen sorular üzerine, otomobil
kullanmayı bilmediğini, oyuncak
arabalarıyla oynarken bazen hızlı
gittiğini, bazen de arabalarını
çarpıştırdığını söyledi.

:kop2:

:zuhaha:
 
juristokrat

juristokrat

Üye
zaytung haberi gibi olmuş özellikle son paragraf
 
hizan

hizan

Üye
büyükler bitti şimdi küçüklere mi ceza kesiyorlar.
 
MarjinaL -TR

MarjinaL -TR

Üye
Çocuğa bak. Kendine araba yapmış.... Bide ceza almış :ehe
 
son.kral

son.kral

Üye
hatasız kul olmaz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt