Hafıza kartı ile ilgili ........

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
Hafıza kartı ile ilgili ........
Bu ürün sadece android demi çalışır . Bizim telefonlar class 10 u kaldırırmı . Kullanan varsa ya bi fikri olan varsa bi yorum atsın .
8 gb yetermi yoksa 16 gb laramı bakim .
 


[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
bütçene göre alabilirsin her cihazda çalışır sorun olmaz
 

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartın üzerinde android adamı varda . Valla aldıktan sonra sorun yaşarsak kötü olur 16 gb kaldırırmı acaba .
 
[ENGİN]

[ENGİN]

Üye
32gb a kadar destekler akıllı cihazlar android logosu olması bir sorun teşkil etmez sanırım.
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
hafıza kartın üzerinde android adamı varda . Valla aldıktan sonra sorun yaşarsak kötü olur 16 gb kaldırırmı acaba .

kendi internet siteleri var gittigidiyor üzerinden sipariş verme..daha pahalıya gelir
 
  • Beğen
Tepkiler: CanKartaL
MaxiZombie

MaxiZombie

Üye
16 gb lar bazen sorun yaratıyor en iyisi 8GB dostum
 

enes_x

Üye
    Konu Sahibi
ordanda bakarız

- - - Eklendi - - -


kendi internet siteleri var gittigidiyor üzerinden sipariş verme..daha pahalıya gelir

ordanda bakarız dostum
 
CanKartaL

CanKartaL

Emekli Yönetici
da daha ucuz fiyatlarla satıyorlar benzer ürünleri. 8 gb a 25 TL vermek yerine 16 gb a 33-34 TL vermek daha mantıklı olur bence. Tabi kullanımda ihtiyacın oluyorsa ;) Şuan 8 gb Team class 10 kullanıyorum ama dolu içi :) 2gb fotoğraf-video, 2 gb müzik, 2gb program-oyun setup, 1,5 gb kadar da sistem dosyaları tutuyor. 200-300 mb boşyer anca kalıyor telefonda. Dizilerimden atayım diyorum ama yer yok :)) 16 gb almam gerek benim :)
 
Makale_Helvetia

Makale_Helvetia

Üye
16 gb lar bazen sorun yaratıyor en iyisi 8GB dostum

ne gibi sorunlar yaratıyor? ben hiçbir sorunla karşılaşmadım 2 yıldır.ağırlaştırıyor diyorsan zaten 32 gb a kadar destekliyor telefon..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt