[Tartışma] Terör Olayları/Saldırıları

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ByMobil

ByMobil

Üye
    Konu Sahibi
[Tartışma] Terör Olayları/Saldırıları
Arkadaşlar bu konuyu düşündüm ve hepimizin fikir alışverişi yapabileceği bir konu olarak açmak istedim. Son 1 ayda artan terör saldırılarına karşı Türk halkı olarak nasıl tepki vermeliyiz, nasıl davranmalıyız ?

Not: Tepki ve davranıştan kastım kesinlikle iyi yönde değildir ve böyle birşeyde olamaz. Burda amacım sadece herkesin fikir ve görüşlerini almak ortak bir noktada buluşmaktır.
 


ouSahin

ouSahin

Üye
Dereceli ve Anlayışlı Bir Knuşma Olursa Fikir Beraberligi Oldugu SÜrece İzin verebiliriz..:)

Kuralları aşmayalım arkadaşlar Dikkat edelim:)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Nu terör nasıl bir şey anlamadım.Nasıl bir oyun bu ?

22 yıldır her ay nerdeyse şehit veriyoruz.1 tane 2 tane.Sayı az olunca dikkatimizi çekiyormu ?22 yıldır aklımız neredeydi? Neden bekledik askeri harekat için bunca zaman?Neden o kadar vatan evladının şehid olmasına gözyumduk ?Neden dış güçler Türk-Kürt birbirimize düşürmeye çalışırken hep beraber tek bilek tek yürek olacağımız yerde birbirimizi yiyerek onlara yardımcı olduk ?

Bu Türk-Kürt meselesi değil.Bizi yıkamayanların oyunu.1000 lerce yıldır birarada yaşayan bu vatanı kurtarmaya Çanakkalelere el ele omuz omuza giden kardeşler bunca zaman birarada yaşadıda neden son 22 yıldır bu olaylar var düşündünüzmü hiç ?Bir ekmeği herkes yer ama tek lokmada değil PARÇALAYARAK. ;)

Birde Adana da oldu.Diğer illerdede konvoylar yapıldımı bilmiyorum.Tabiki güzel toplum olarak bazı şeylere karşı tavrımızı koymak uyumadığımızı burda olduğumuzu belli etmek güzel.Fakat bunu belirli bir siyasi parti propagandasına dönüştürmek yanlış.

Biz teröre karşı değilmiyiz?Biz pkklımıyızda o konvoya katılmıyoruz?Sol görüşlü bir kişi olarak gidipte herkesin arabalardan elini çıkartıp bir siyasi partinin simgesi olan kurt işareti yaptığı bir konvoya katılabilirmiyim?Gidip desteklediğim parti Chp nin işaretini yapabilirmiyim ?Eğerki bir tepki koyulacaksa bu gösterişe dönüştürülmemeli.Eğerki birlik beraberlik çağrısı yapılacaksa her görüşten insan orada olabilmeli.

Birde bu pkk nın Kürt lerin üzerine etiket gibi yapışması meselesi var.En büyük sıkıntıyı burda çekiyoruz sanırım.Artık o dereceye geldiki herhangi bir bölücü söz içermeyen Kürtçe müzik dinleyen insanlara dahi pkklı gözüyle bakılır oldu.Nerde bir terörist asker çatışması olsa bu Kürtlerin hepsi şerefsiz deir oldu.Şahsen bende bir Kürdüm.Ama benim anam ölen her vatan evladına her şehide ağlarken ben heryerde teröre karşı tepkimi koyarken her yerde birlik beraberliği , kardeşliği savunurken bu Kürtlerin hepsi şerefsiz gibi laflar duymak zoruma gidiyor.
 
ByMobil

ByMobil

Üye
    Konu Sahibi
Evet gerçekten şimdiki gençlere kürt deyince akıllarına ilk pkk geliyor yani artık yeni nesil kürt düşmalığıyla büyüor. Bu ülkede Türk'ler var, Kürt'ler var, Laz'lar var, Çerkez'ler var bu ülkeyi bölmek isteyenler yıllardır bölemedi ve bölemeyecek !
 
kurt bey

kurt bey

Üye
her kürt terörist değildir ama devletin terör örgütü dediği bir oluşuma kardeşlerimiz diye hitap edenleri vekil olarak gönderenler bu genellemeye maruz kalmak durumundadırlar. birkaç kişiden değil milyonlardan bahsediyoruz. o iyi bu kötü diye ayrım yapmak çokda mümkün olmaz. örgütün bazı ülkelerden açıkca destek aldığını biliyrıouz ama siyasi otoriteler bunu kabullendiremiyorsa, terörden yıllardır çektiklerimizi anlatamıyorsa eğer yumruğunu masaya koyamıyorsa yapılan mitnglerde boşadır halkın isyanıda. eğer kuzey ırağa gireceksek kayıpların şimdikinden çok daha fazla olacağını kabullenebiliyormuyuz. şimdi girin diyenler kayıp sayısı arttığındada hükümete desteğini devam ettirecekmi? eğer halk destek vermezde ülke kaosa sürüklenirse bir kaç yıl içinde hitlerin almayasına döneriz. barzaniyle çarpışmayı göze almadan girilirse bu operasyon kesinlikle başarısız olacaktır. çünki terör örgütü cephe savaşını değil vur kaç taktiğni benimsemiştir. ee siz girdiniz onlar kaçtı barzaniye sığındı nolcak geri mi döneceksiniz. ozaman girmenin ne anlamı var. oraya gittiğmizde düzenli bi ordu olmayacak karşımızda. o coğrafyayı avucnun içi gibi bilen binlerce terörist olacak. 3 aylık acemi eğitimi almış komandolar onlarla nasıl savaşacak? bunlar düşünülüyormu acaba? bence hayır. artık devir eski devir değil. kılıç kalkanı allıp allah allah nidalarıyla düşman üstüne yürünmüyo. ben kuzey ırağa girilmesi taraftarıyım ancak dediğim gibi barzaniye karşı savaşmayı göze alırsak halk kayıpları gördükçe hükümetten desteğini çekmediği sürece emin olnuzki pkk terör örgütünün sonu gelecektir. operasyonun sınırı kilometrelerle değil örgütün yok edileceği günle sınırlı olmalıdır.
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
bu kadar da açık yazılmazki canım bu :)

yapanlara lanet olsun. Terör ün en çok olduğu bölge anadolunun doğusu olduğundan bu bölge halkı PKK lı olarak lanse ediliyor. sonuna kadar yanlış kesinlikle. tanıdığım insanlardan bir kısmı çok iyi insanlar gerçekten.
ama çoğunlukla onları içerisinden bu örgüte militan çıkması sanki yanındakileri gölgede bırakıyor sanki...
 
keremerson

keremerson

Üye
arkadaşlar boşuna bişeyler yazmıcam çünkü sölüceklerim hep sizinkiyle aynı.. çok doru şeyler sölemişsiniz.. helal olsun.. pkklıları besleyenlere ise HARAM OLSUN.. ALLAH BELALARINI WERSİN !!
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Lafım genelleme yapanlara; amacım kesinlikle siyaset yapmak değil ama belirtmekte fayda gördüm.

Yapılan bir araştırmaya göre Türkiye'de 11 milyon 445 bin Kürt kökenli vatandaş yaşıyor. Peki ya DTP'li milletvekillerinin aldığı oy oranı? 1 milyon civarında; buna Ermeni, Arap kökenli vatandaşlarında verdiği oylar dahil; bunları çıkarttığımızda aradaki fark 10 kattan fazla. Peki 10 milyon küsür Kürt'ün ne günahı var; onların bir onuru, gururu yok mu?
 

omayra

Üye
Türk - Kürt ayrımı ve kutuplaşması tehlikelidir. Ayrım yapan kim olursa olsun, sonu kötüdür. Ayrımı önce kafalardan, kalplerden çıkarmak gerek. Bugün yapılan ayrım, yarın canımızı yakabilir.
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Lafım genelleme yapanlara; amacım kesinlikle siyaset yapmak değil ama belirtmekte fayda gördüm.

Yapılan bir araştırmaya göre Türkiye'de 11 milyon 445 bin Kürt kökenli vatandaş yaşıyor. Peki ya DTP'li milletvekillerinin aldığı oy oranı? 1 milyon civarında; buna Ermeni, Arap kökenli vatandaşlarında verdiği oylar dahil; bunları çıkarttığımızda aradaki fark 10 kattan fazla. Peki 10 milyon küsür Kürt'ün ne günahı var; onların bir onuru, gururu yok mu?


genelleme yapan arkdaş diyorki; dünyada 1 milyarın üstünde müslüman var ama hepsi el-kaide militanı muamalesi görüyor.

kurunun yanında yaşda yanar. ben her kürt terörist değildir dedim zaten. ancak görüyorumki görmek istedfiğin bölümüne yorum yapmışsın
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
genelleme yapan arkdaş diyorki; dünyada 1 milyarın üstünde müslüman var ama hepsi el-kaide militanı muamalesi görüyor.

kurunun yanında yaşda yanar. ben her kürt terörist değildir dedim zaten. ancak görüyorumki görmek istedfiğin bölümüne yorum yapmışsın

söze gerek yok :oke:
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici

Aşağıda gerekli sözleri yazdım. Okuyunuz.

genelleme yapan arkdaş diyorki; dünyada 1 milyarın üstünde müslüman var ama hepsi el-kaide militanı muamalesi görüyor.

kurunun yanında yaşda yanar. ben her kürt terörist değildir dedim zaten. ancak görüyorumki görmek istedfiğin bölümüne yorum yapmışsın

Ben DTP yüzünden tüm Kürt'leri DTP'li olarak gösterenlere yazdım mesajımı. Neresinde sizin mesajınıza dair bir cevap kısmı var? Siz, DTP'liler hakkında yorum yapmışsınız ben Kürtlerin tümünü DTP'li olarak gösterenlere yazdım. Yorumlarımız arasında DTP Kürtlerinden başka ne gibi bir ilişki var? Ayrıca, belirtmişim zaten mesajım genelleme yapanlara diye. Madem genelleme yapmadım diyorsun neden üstüne alınıyorsun güzel kardeşim?

Dünya'daki Müslümanların tümünü El - Kaide militanı gözyüle bakanlar seviyesiz; bildikleri kendilerini doyurmayacak kapasitede olan insanlar. Ne yapalım şimdi biz de mi genelleme yapıp seviyesizleşelim?

Kurunun yanında yaş da yanar demişsiniz; Kurtuluş Savaşı'ndan önceki dönemde Atatürk'e karşı gelip başka devlet kurmaya çalışanları; bu zamanlarda Türk'üz deyip de Türkiye'yi, Türk'lüğü küçük düşürenleri de yaksanıza. Madem bu kadar yakmaya meraklısınız.
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Aşağıda gerekli sözleri yazdım. Okuyunuz.



Ben DTP yüzünden tüm Kürt'leri DTP'li olarak gösterenlere yazdım mesajımı. Neresinde sizin mesajınıza dair bir cevap kısmı var? Siz, DTP'liler hakkında yorum yapmışsınız ben Kürtlerin tümünü DTP'li olarak gösterenlere yazdım. Yorumlarımız arasında DTP Kürtlerinden başka ne gibi bir ilişki var? Ayrıca, belirtmişim zaten mesajım genelleme yapanlara diye. İyi okuyunuz.

Dünya'daki Müslümanların tümünü El - Kaide militanı gözyüle bakanlar seviyesiz; bildikleri kendilerini doyurmayacak kapasitede olan insanlar. Ne yapalım şimdi biz de mi genelleme yapıp seviyesizleşelim?

Kurunun yanında yaş da yanar demişsiniz; Kurtuluş Savaşı'ndan önceki dönemde Atatürk'e karşı gelip başka devlet kurmaya çalışanları; bu zamanlarda Türk'üz diye Türkiye'yi küçük düşürenleri de yaksanıza. Madem bu kadar yakmaya meraklısınız.

Devlet büyükleri dtp nin apo yanlı kişiler tarafından himaye edildiği belgelerle gösterdi
tüm kürtleri hiçbir zaman pkk lı görmedim pkk ya küfür eden kürt arkadaşlarım var
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Ben de size genelleme yapıyorsunuz ve DTP PKK'yı desteklemiyor demedim ki. o_O
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
bence kapatın bu konuyu.
Kürt-Türk hepsi TC vatandaşıdır. ayrım olmaz. Nasıl ki karadenizlileri laz diye ayırmıyorsak;
onları da ayırmıyoruz. bazı arkadaşlar da kompleks var bunu hissediyorum. ama içleri rahat olsun
bu sitenin %90 ı böyle bi ayrıma içinde değil.

rahat olun ;)
 

M@xWeL

Üye
Bir yerlerde bir kaos varsa eğer mutlaka kaosu yaratanlar o ülkeden birşeyler götürüyorlardır. Örneğin Irak. Irakta millet birbirini yerken Abd ise çok rahat bir şekilde petrolü götürüyor. Eğer orada kaos olmasa idi bazı kafalar bizim petrol gidiyor diyecekti ve karşı tepkiler doğacaktı. Fakat şimdi millet birbirine girmekten petrolü düşünen yok. Bu örneği niye verdim şu sebepten veriyorum. Abd Türkiye'yi Türk-kürt kaosu içine sürükleyerek milletin enerji kaynaklarına olan dikkatini dağıtma çabası içinde. Dikkat kaos varsa dikkatler oradadır. Birileri bişeyleri sömürür ruh duymaz. Kaos olmadan birileri bişeyleri götüremez, çünkü milletin aklı yerindedir düşünmesi gerekeni rahat kafayla düşünür ve sömürüye engel olur. Ama kafa karışıksa sömürü umrunda bile olmaz. O yüzden bu kaosun içine girmemeye özen göstermek gerekiyor.

Derin bir örnek ;

Şu günlerde sokağa çıkın. Elinize bir bayrak alın ve bulunduğunuz caddeyi sadece izleyin. Göreceğiniz şey milletin işinde gücünde olmasıdır. Arabalar geçiyor insanlar yürüyor ve herkes kendi halinde. Şimdi bayrağı havaya kaldırın ve Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez diye slogan atmaya başlayın. Milletin size baktığını göreceksiniz. Yürümeye başlayın. 100 metre bile yürümeden çevredekilerin alkış seslerini duyacak desteğini alacaksınız. Hatta yoldan sessiz sedasız geçen arabaların bile size korna çaldığını fark edeceksiniz. Birde bakmışsınız ki arkanızda insanlar sana eşilik ederek senle yürüyor. Yola devam edin. 1 km kadar sonra arkanızdaki insanların sel olduğunu göreceksiniz. 2 km sonra topluluktan ayrılın. Topluluğun yola devam edeceği kesindir. Siz topluluğu ayaklandırdınız. Harekete geçirdiniz. Sonra çekildiniz. Topluluk durmuyor. siz başta olmasanız bile topluluk yola devam edebiliyor.

Şimdi gelelim işin özüne;

Topluluktaki insanların siz toplamadan önceki kafalarındaki düşünceyi irdeleyelim. Ayşe teyze oğlunu düşünüyordu. Acaba iş bulabilecekmiydi. Fatma nine torununa alacağı pabuçların rengini ve parasını düşünüyordu. Ali bakkal gelen müşterinin azlığından rahatsızdı. Mehmet bey devletin yaptığı iyi ve kötü olayları arkadaşları ile paylaşıyordu. Yani herkes mantıklı bir şekilde düşünebiliyordu. Peki şimdi düşünmüyorlar ayak uyduruyorlar. Sadece milleti bu duruma getiren yani topluluğu bir araya getiren baş rol oyuncusunun hareketine eşlik ederek onun asıl amacını görmeden sadece haklı olan bir yürüyüşü sonucunu düşünmeden desteklemeye devam ediyorlar. Bakınız o yürüyüş çok haklı bir yürüyüş. Ama sonucu düşünen var mı ? Bu topluluğu ayaklandıran kişinin ne amaç güttüğünü düşünen var mı ? Ya o kişi sizi kullanıyorsa. Haklı olduğunuz bir olaydan fayda sağlama çabası içinde ise. Sokakta tanımadığınız bir kişi bir bayrak alıyor ve bağırıyor. Sonra topluluk oluşuyor. Topluluktaki kişiler haklı savaşı veriyor ama bunu düşünmeden yapıyor. Buraya dikkat bunu düşünmeden yapıyor. Şimdi bir çoğunuz ne demek istediğimi anlayamadı. Şimdi tam açıklıyorum.

Sonuç:

Topluluğu oluşturan o kişi 2 km sonra çok yüksek fiyata (alışı 5 YTL satışı 60 YTL) bayrak satmak için çabalayan insanların adamı. O kişi milleti topladı hedefe götürdü ve bayrakların hepsi anında tükendi. Dikkat ! o yürüyüşteki bir çok kişi o yürüyüşün verdiği heyecan ve adrenalin artışı ile bayrağın fiyatını sorgulamıyor. O bayrağı o fiyata alıyor. Demek istediğim şu; yazımın başında yazmıştım. Irakta millet birbirini yerken Abd petrolü araklıyor. Bakın bu yürüyüştede kimler çaktırmadan neleri götürüyor. Cebinizdeki paraları.

Dikkat edilmesi gerekenler:

Bu yazımın amacı asla terörü kınayan millete, kınamayı kesin demek değildir. Amacım yontulmayın arkadaşlar. Siz haklı bir savaşın içinde iken birilerinin mutlaka bu kaostan şu yada bu şekilde prim sağladığını unutmayın. Düşünmeden asla bu tür topluluk hareketlerine katılmayın. Önce bunu kim düzenliyor bilin. Unutmayın o kişi bayrak satan bir kişinin adamı değilde teröristte olabilirdi. Nasıl mı ? Bir çöp konteynırına bomba koyan bir terörist 5 km kadar uzaktan yürüyüşü başlatsa topluluüğu toplasa ve bombanın yanına gelmeden topluluktan uzaklaşsa ve topluluk çöp kutusundan geçerken bombayı uzaktan patlatsa ... (Allah Korusun) burada da bakın kimler neyi götürdü ...


UYANIK OLMALI NE OLURSA OLSUN KAOS ORTAMINDA DÜŞÜNME YETENEĞİMİZİN ELLİMİZDEN ALINMASINA MÜSADE ETMEMELİ VE KARDEŞ KANI DÖKÜLMESİNİE MÜSADE ETMEMELİYİZ. BU ÜLKEDE BİRİLERİ KAOS ÇIKARTIYORSA AMAÇLARI BELLİDİR. BİRİLERİNE HİZMET ETMEMEK İÇİN HAKLI MÜCADELENİZİ DOĞRU YAPMAKTA FAYDA VAR.

Tüm (kimin yaptığı belli olan) teröre lanet mitinglerinde sesimizi yükseltmek için katılım sağlayınız.

Önemli !

Yukarıdaki verdiğim bayrakçı ve terörist sadece örnektir birilerinin kaos ortamından neleri çaktırmadan götürdüğünün göstergesi için günümüz olayını ele alarak örnek verdim ...


Saygılar ...
 
ByMobil

ByMobil

Üye
    Konu Sahibi
Talabani ve Barzani birbirlerini yerken bizim kahraman askerimiz barış gücü olarak oraya girdi ama adamların şimdi yaptıklarına bakın..

nankörlükten başka birşey değil bırakacaktık birbirlerini yesinler dünya kurtulacaktı..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt