Türe
Üye
Pes'e para verenin aklına şaşarım zatenFifa 11 ve 12'yi orjinal aldım 13'ü de alacağım fifa'nın online sistemi çok iyi, pc'nin başından kalkmak istemiyor insan.
Furkan senin icin fifa da manager acicam ulen
13 ler gelsin hele 
- - - Eklendi - - -
FIFA indiren yok sanki
- - - Eklendi - - -
![]()
Cevrem hep pes oynuyor daha dogrusu Afyonun %95 i


Bakalim real ile iyi oynuyordum fifada tekrar manager ile de bir deneyek 
FIFA 12'de de yoktu ki zaten türkiye ligi 
