Silinen Üye 781071
Kapalı Hesap
500 tl fark var arada htc pahalı 1900-2000 tl.sony gayet başarılı telefon benceone x varken xperia s mi![]()
500 tl fark var arada htc pahalı 1900-2000 tl.sony gayet başarılı telefon benceone x varken xperia s mi![]()
500 tl fark var arada htc pahalı 1900-2000 tl.sony gayet başarılı telefon bence
adam 1100 e bulmus 2000 ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızburda öyle yazıyor
dıkkate alcamİz[Mir]Kan;5013935' Alıntı:One s diyorum hocam ohooo

One X bulursan One S e bakma biri Tegra3 biri Adreno 225 abimdıkkate alcam![]()
az once arastırdımda one s gerıde kalmıs one x ten cozunurlukten tut hafızaya ekrandna tut kameraya yarın gıdıyım ıncelıyım 3 cıhazdan bırını alayım geleyım
One X bulursan One S e bakma biri Tegra3 biri Adreno 225 abim![]()
telefonsuzlukta kotu be boslukta kaldım 
Kalırsın tabi canım abimaz once arastırdımda one s gerıde kalmıs one x ten cozunurlukten tut hafızaya ekrandna tut kameraya yarın gıdıyım ıncelıyım 3 cıhazdan bırını alayım geleyımtelefonsuzlukta kotu be boslukta kaldım
![]()
One X al gel tesekkur ederım kardesım s3 de kullandım ama su varkı s3 bence malzeme kalıtesı daha ıyı one x elıme aldıgımda cok kalıtesız geldı bana nedenseHayırlı olsun şimdiden arada değişiklik iyidir1100'e de çok iyi bulmuşsun kaçırma derim güzel cihaz one x
![]()
ekran s3 dende parlak degıl ayrıca nasıl iş bu sımdı 
bana yetiyor ama çok yüksek değil. ama zil sesi sorunum olmadı rahat duyuyorum yani. ama kulaklık sesi mükemmel konser havası veriyor. bu arada beats audio kulaklık aldım ona görezıl seslerı nasıl cıkıyor bu telın benım arkadastada htc var sesı sonda eldeyken bıle zor duyuluyo bı s3kadar yada nokıa kadar cıkıyormu

bence incelemende yanlış bir şey var. ben 2 durumdada one x'i daha başarılı buldum.tesekkur ederım kardesım s3 de kullandım ama su varkı s3 bence malzeme kalıtesı daha ıyı one x elıme aldıgımda cok kalıtesız geldı bana nedenseekran s3 dende parlak degıl ayrıca nasıl iş bu sımdı
![]()
Beats sanırım zaten One X te çıkmıyor HTC Sen. XE de var sanırımbenım kutudan beats cıkmadı yaw kırmızı bı kulaklık cıktı AKG dıye bısey bole gecmelı felan acaba her kutuda farklımı![]()
ya da XL 
Valla One x i kullanmadım sadece elime aldım kapalı haldeyken iki telefonda da de polikarbonat madde kullanılıyor pek bi kalite farkı yoktur yani.Ekran parlaklığı konusunda bişey diyemicem kullanmadım çünkü one x'i ama internetteki incelemelere göre iki telefon da farlı renkleri daha parlak daha net gösteriyor.tesekkur ederım kardesım s3 de kullandım ama su varkı s3 bence malzeme kalıtesı daha ıyı one x elıme aldıgımda cok kalıtesız geldı bana nedenseekran s3 dende parlak degıl ayrıca nasıl iş bu sımdı
![]()
ekran ısıgı yetersız geldı bana parlaklık derken onu kastettım s3 de ısık daha cok sankıValla One x i kullanmadım sadece elime aldım kapalı haldeyken iki telefonda da de polikarbonat madde kullanılıyor pek bi kalite farkı yoktur yani.Ekran parlaklığı konusunda bişey diyemicem kullanmadım çünkü one x'i ama internetteki incelemelere göre iki telefon da farlı renkleri daha parlak daha net gösteriyor.

