android telefon önerileri dikkate alınır :) ( bugun ıphoneyı sattım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
xperia s begendıgım bı cıhaz ama sarı ekran hatası varmıs ekran yanması kronıklesmıs gozum korktu =))
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
One s diyorum hocam ohooo
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi

One X bulursan One S e bakma biri Tegra3 biri Adreno 225 abim ;)
az once arastırdımda one s gerıde kalmıs one x ten cozunurlukten tut hafızaya ekrandna tut kameraya yarın gıdıyım ıncelıyım 3 cıhazdan bırını alayım geleyım :) telefonsuzlukta kotu be boslukta kaldım :d:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
az once arastırdımda one s gerıde kalmıs one x ten cozunurlukten tut hafızaya ekrandna tut kameraya yarın gıdıyım ıncelıyım 3 cıhazdan bırını alayım geleyım :) telefonsuzlukta kotu be boslukta kaldım :d:
Kalırsın tabi canım abim :kıskıs: One X al gel ;) S2 felan uğraşma derim ;)
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
One x candır can :)
 

cliolar

Üye
Iphone 4s den one x e gectim.gayet basarili cihaz,s3 dusunuyordum simdilerde fakat bugun ark.dan uzun sure inceleme firsatim oldu,web performansi ve bataryasi beni cezbetti,web performansi programla one x dede ayni seviyeye cekiliyor o tamamda batarya?,ama onun disinda ne bilim bi garip mi desem yavanmi desem bilemiyorum, s2 daha guzel gozukuyo s3 den,ama yinede s3 guzel cihaz,yedek batarya tek artisi.Bence s2 alin gpu ve cpu overclock yapin bide 2500mah lik batarya alin s3 den daha iyi performans alirsiniz.
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
Hayırlı olsun şimdiden arada değişiklik iyidir :) 1100'e de çok iyi bulmuşsun kaçırma derim güzel cihaz one x :)
 
İz[Mir]Kan

İz[Mir]Kan

Üye
X le S arası 60 euro fark ediyor zaten ihtiyaca göre değişir.Son çıkan oyunlaı kasmadan yine oynarsın tegra avantajı var
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
Hayırlı olsun şimdiden arada değişiklik iyidir :) 1100'e de çok iyi bulmuşsun kaçırma derim güzel cihaz one x :)
tesekkur ederım kardesım s3 de kullandım ama su varkı s3 bence malzeme kalıtesı daha ıyı one x elıme aldıgımda cok kalıtesız geldı bana nedense :dry: ekran s3 dende parlak degıl ayrıca nasıl iş bu sımdı :dry:
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
zıl seslerı nasıl cıkıyor bu telın benım arkadastada htc var sesı sonda eldeyken bıle zor duyuluyo bı s3kadar yada nokıa kadar cıkıyormu
bana yetiyor ama çok yüksek değil. ama zil sesi sorunum olmadı rahat duyuyorum yani. ama kulaklık sesi mükemmel konser havası veriyor. bu arada beats audio kulaklık aldım ona göre :D
htc'nin bi özelliği var mesela telefon çantada yada cepte ya, oradayken zil sesi yüksek oluyor, çıkarınca ses düşüyor. tabi bunu ayarlardan değiştirebiliyorsun. belki arkadaşında o ayar aktif olabilir.


- - - Eklendi - - -

tesekkur ederım kardesım s3 de kullandım ama su varkı s3 bence malzeme kalıtesı daha ıyı one x elıme aldıgımda cok kalıtesız geldı bana nedense :dry: ekran s3 dende parlak degıl ayrıca nasıl iş bu sımdı :dry:
bence incelemende yanlış bir şey var. ben 2 durumdada one x'i daha başarılı buldum.
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
benım kutudan beats cıkmadı yaw kırmızı bı kulaklık cıktı AKG dıye bısey bole gecmelı felan acaba her kutuda farklımı :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
benım kutudan beats cıkmadı yaw kırmızı bı kulaklık cıktı AKG dıye bısey bole gecmelı felan acaba her kutuda farklımı :hmmm
Beats sanırım zaten One X te çıkmıyor HTC Sen. XE de var sanırım :hmmm ya da XL :hmmm
 
4PuNiSHeR

4PuNiSHeR

Üye
tesekkur ederım kardesım s3 de kullandım ama su varkı s3 bence malzeme kalıtesı daha ıyı one x elıme aldıgımda cok kalıtesız geldı bana nedense :dry: ekran s3 dende parlak degıl ayrıca nasıl iş bu sımdı :dry:
Valla One x i kullanmadım sadece elime aldım kapalı haldeyken iki telefonda da de polikarbonat madde kullanılıyor pek bi kalite farkı yoktur yani.Ekran parlaklığı konusunda bişey diyemicem kullanmadım çünkü one x'i ama internetteki incelemelere göre iki telefon da farlı renkleri daha parlak daha net gösteriyor.
 
xPaSHax

xPaSHax

Üye
    Konu Sahibi
Valla One x i kullanmadım sadece elime aldım kapalı haldeyken iki telefonda da de polikarbonat madde kullanılıyor pek bi kalite farkı yoktur yani.Ekran parlaklığı konusunda bişey diyemicem kullanmadım çünkü one x'i ama internetteki incelemelere göre iki telefon da farlı renkleri daha parlak daha net gösteriyor.
ekran ısıgı yetersız geldı bana parlaklık derken onu kastettım s3 de ısık daha cok sankı :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt