Samsung i9100 Galaxy S2 Kamerası ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Samsung i9100 Galaxy S2 Kamerası ?
Arkadaşlar sadece kamerası hakkındaki yorumlarınızı alabilir miyim?
Özellikle makro çekimleri nasıl. Netleme özelliği falan ?

Nokia N9 un kamerası mükemmel denebilecek seviyede.
S2 için iyi yorumlar gelmedi. Elinde makro çekimler olan paylaşabilir bu başlık altında. Kamera benim için çok önemli.
 


Türe

Türe

Üye
Benim paylaştıklarımdan bir tek sinekli olan iyi sanırım :naughty: :kop2:
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Benim paylaştıklarımdan bir tek sinekli olan iyi sanırım :naughty: :kop2:

Video izledim biraz önce yine sinekli :D Bacakları falan çok net gözüküyordu 1080p.

O sinekleri ben öyle görünce boncuklu Ak47 ile vurmuştum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe
Türe

Türe

Üye
Video izledim biraz önce yine sinekli :D Bacakları falan çok net gözüküyordu 1080p.

O sinekleri ben öyle görünce boncuklu Ak47 ile vurmuştum :D

Ahaha :kop2: Yiyişmeyi bırakın yoksa vururum :D vuruyum mu sırtınıza ha !? :kop2:
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Ben atarım makro mod ile çektiğim fotoğrafı kardeşim ;)

- - - Eklendi - - -

Zaten 1 tane var çektiğim çok fotoğraf çekmem :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Ben atarım makro mod ile çektiğim fotoğrafı kardeşim ;)

- - - Eklendi - - -

Zaten 1 tane var çektiğim çok fotoğraf çekmem :D

Parmağını koyup çeksen bi tanede benim için ? :D Örnek göstereyim istersen :)
 

moniacful

Üye
bence gayet iyi ötesi 1080p boru değil
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
bence gayet iyi ötesi 1080p boru değil

Videosuna lafım yok. Makro çekimlerini merak ediyorum sadece.

- - - Eklendi - - -



ve



gibi arka plan böyle güzel bulanık mı ? Renkleride merak ediyorum tabi.

Bi kaç tane böyle flaşlı flaşsız çekim yaparsan çok iyi olur ya.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Videosuna lafım yok. Makro çekimlerini merak ediyorum sadece.

- - - Eklendi - - -



ve



gibi arka plan böyle güzel bulanık mı ? Renkleride merak ediyorum tabi.

Bi kaç tane böyle flaşlı flaşsız çekim yaparsan çok iyi olur ya.
Sen konuyu kilitle istersen kardeşim ben sana çekip yollarım ;)


- - - Eklendi - - -

Akşama sana çektiğim resimleri upload halinde mesaj atarım sen rahat ol kardeşim ;)
 
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi

Sen konuyu kilitle istersen kardeşim ben sana çekip yollarım ;)


- - - Eklendi - - -

Akşama sana çektiğim resimleri upload halinde mesaj atarım sen rahat ol kardeşim ;)

Dursun kardeşim başka fotoğraflarda görelimde tatmin olurum belki :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Tamam ben şimdi sana indirme linkini atarım bir kaç fotoğraf çekeyim ;)
 
  • Beğen
Tepkiler: Batuhan Apatay
Batuhan Apatay

Batuhan Apatay

Üye
    Konu Sahibi
Bakıyorum :)

Sevgilimle konuşuodum bakamadım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Türe

Türe

Üye
Biz de öyleydik de kıymetimiz bilinmedi :zzz:

- - - Eklendi - - -

Bende ayrıldım :dry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt