Batuhan Apatay
Üye
Samsung i9100 Galaxy S2 Kamerası ?
Arkadaşlar sadece kamerası hakkındaki yorumlarınızı alabilir miyim?
Özellikle makro çekimleri nasıl. Netleme özelliği falan ?
Nokia N9 un kamerası mükemmel denebilecek seviyede.
S2 için iyi yorumlar gelmedi. Elinde makro çekimler olan paylaşabilir bu başlık altında. Kamera benim için çok önemli.
Özellikle makro çekimleri nasıl. Netleme özelliği falan ?
Nokia N9 un kamerası mükemmel denebilecek seviyede.
S2 için iyi yorumlar gelmedi. Elinde makro çekimler olan paylaşabilir bu başlık altında. Kamera benim için çok önemli.

Bacakları falan çok net gözüküyordu 1080p.





