serinaga
Üye
KAFAYI Yiyeceem Bi YARDIM Yaw !
Merhaba arkadaşlar,
Forumlarda araştırdım bulamadım ve bu nedenle bu konuyu açma gereği duydum ...
ONYO marka 7" iki ayrı tablet aldım. Birisinde android 2.3 (Gingerbread) yüklü, diğerinde ise android 4.0.3 ICS yüklü. Her iki tabletten de çok memnunum. ANDROID dünyasına bu tabletler sayesinde ise alışmaya çalışıyorum. Kullandığım tel ise NOKIA C7 S^3 Belle. Telefon üzerinde internet paketim var ve 3G bağlantı var, ve bu internet paketimi başka cihazlarları da kullandırmak düşüncesiyle yola çıktım. Joikuspot adında bir pro. buldum ve tele yükledim veee benim tel oldu bir WİFİ Modemi. Normal bir Notebook, Netbook vb. cihazlarla anında bağlanıyorum ve hız Harika. Buraya kadar herşey ÇOOOK GÜZEL, Şimdiii gelelim kafayı yemek üzere olduğum konuya;
İlk aldığım ONYO tablet ile (android 2.3) yine aynı şekilde bağlanıyorum ve kullanıyorum (Hatta benzer tabletten başka bir arkadaşa da almıştık, onuda bağlamıştık ve sorun olmamıştı) ... OLAY çok hoşuma gittiğinden bu ilk aldığım tableti hanıma verdim ve ben gidip bir üst modeli olan yine ONYO marka 7" başka bir tablet aldım. Her iki tableti karşılaştırdığımızda donanımsal olarak çokta bir fark yok, sadece işlemci ile yazılım versiyonu farklı, lakiiinnn YAW ARKADAŞ 3 gündür gecemi gündüzüme kattım, karıştır karıştır, bir türlü benim tel üzerinden internete bağlayamıyorum (Evdeki wifi modeme bağlanıyor sorun yok). Aslında teli MODEM olarak görüyor, bağlan diyorum, ip alınıyor diyecekken, "Tanımlandı" diyip orada kalıyor, başkada birşey yapamıyorum. Benim bilemediğim bir ayar mı vaaaar, yoksa android 4.0.3 ICS'nin bir yamukluğu mu anlayamadım, bilen biri varsa yada ustalar bi el atın şu konuya RİCA EDİYORUM çıkamadım işin içinden
...
Forumlarda araştırdım bulamadım ve bu nedenle bu konuyu açma gereği duydum ...
ONYO marka 7" iki ayrı tablet aldım. Birisinde android 2.3 (Gingerbread) yüklü, diğerinde ise android 4.0.3 ICS yüklü. Her iki tabletten de çok memnunum. ANDROID dünyasına bu tabletler sayesinde ise alışmaya çalışıyorum. Kullandığım tel ise NOKIA C7 S^3 Belle. Telefon üzerinde internet paketim var ve 3G bağlantı var, ve bu internet paketimi başka cihazlarları da kullandırmak düşüncesiyle yola çıktım. Joikuspot adında bir pro. buldum ve tele yükledim veee benim tel oldu bir WİFİ Modemi. Normal bir Notebook, Netbook vb. cihazlarla anında bağlanıyorum ve hız Harika. Buraya kadar herşey ÇOOOK GÜZEL, Şimdiii gelelim kafayı yemek üzere olduğum konuya;
İlk aldığım ONYO tablet ile (android 2.3) yine aynı şekilde bağlanıyorum ve kullanıyorum (Hatta benzer tabletten başka bir arkadaşa da almıştık, onuda bağlamıştık ve sorun olmamıştı) ... OLAY çok hoşuma gittiğinden bu ilk aldığım tableti hanıma verdim ve ben gidip bir üst modeli olan yine ONYO marka 7" başka bir tablet aldım. Her iki tableti karşılaştırdığımızda donanımsal olarak çokta bir fark yok, sadece işlemci ile yazılım versiyonu farklı, lakiiinnn YAW ARKADAŞ 3 gündür gecemi gündüzüme kattım, karıştır karıştır, bir türlü benim tel üzerinden internete bağlayamıyorum (Evdeki wifi modeme bağlanıyor sorun yok). Aslında teli MODEM olarak görüyor, bağlan diyorum, ip alınıyor diyecekken, "Tanımlandı" diyip orada kalıyor, başkada birşey yapamıyorum. Benim bilemediğim bir ayar mı vaaaar, yoksa android 4.0.3 ICS'nin bir yamukluğu mu anlayamadım, bilen biri varsa yada ustalar bi el atın şu konuya RİCA EDİYORUM çıkamadım işin içinden
...
, ilgin için teşekkürler ...
