Mac OS ve Linux OS bölümleri açılsa nasıl olur?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Mac OS ve Linux OS bölümleri açılsa nasıl olur?
Sadece windows bölümü var
 


Consul9

Consul9

Üye
Açılmasına açılır da talep olması gerekir.Ve ayrıca Apple firmasının telif haklarındaki titizliğinden de çekiniliyor.:hmmm
 
doctorrr

doctorrr

Üye
linux belki olabilir ubuntu falan :hmmm
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
.BlueTR

.BlueTR

Üye
mac os x için bende demiştim bi ara bendede iMac varda Ozan abi fazla kullanan yok o yüzden gerek yok dedi.
açılsa moderatör olabilirim şahsen :naughty:
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
mac os x için bende demiştim bi ara bendede iMac varda Ozan abi fazla kullanan yok o yüzden gerek yok dedi.
açılsa moderatör olabilirim şahsen :naughty:
ozanın kendisi mac kullanıyor
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye

ozanın kendisi mac kullanıyor
onu biliyorum.
peki macı geçtik hackintosh ile ilgili bir bölüm açsak?
bazı normal forumlarda var.sadece link paylşamak yasak. mesela dona.... anlamışınızdır.
işte krulum yöntemleri falan paylaşılır sadece.çünkü o forumlardada internetten bulursunuz yazıyordu.
bendede tam 2bilgisayardada hackintosh yüklü.açıkçası bildiklerimi paylaşmakda zevk duyarım :)


- - - Eklendi - - -

birde hackintosh daha ilgi çeken bir şey sanki.çünkü normal pcye kuruluyor.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi

onu biliyorum.
peki macı geçtik hackintosh ile ilgili bir bölüm açsak?
bazı normal forumlarda var.sadece link paylşamak yasak. mesela dona.... anlamışınızdır.
işte krulum yöntemleri falan paylaşılır sadece.çünkü o forumlardada internetten bulursunuz yazıyordu.
bendede tam 2bilgisayardada hackintosh yüklü.açıkçası bildiklerimi paylaşmakda zevk duyarım :)


- - - Eklendi - - -

birde hackintosh daha ilgi çeken bir şey sanki.çünkü normal pcye kuruluyor.
denemedim hiç
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
işte kitlenin artması lazım ki adamlar kext (driver) çıkarsın.
nette bulamayınca mecbur kendi kextlerimizi yazmakla uğraşıyoruz
türkiyede yine diğer ülkelere göre daha fazla kullanıcı var.
 
Ozan

Ozan

Admin
PC Yazılım bölümünün aktifligi, tüm isletim sistemleri ve yazılımlarını kapsayacak nitelikte ve seviyede oldugundan ekstra bölüm açmayı düşünmüyoruz. Hatırlarsanız sadece Windows isletim sistemini ayırmıstık, diğer sistemler için ayırmaya yeter aktiflik tahmin etmiyoruz.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
PC Yazılım bölümünün aktifligi, tüm isletim sistemleri ve yazılımlarını kapsayacak nitelikte ve seviyede oldugundan ekstra bölüm açmayı düşünmüyoruz. Hatırlarsanız sadece Windows isletim sistemini ayırmıstık, diğer sistemler için ayırmaya yeter aktiflik tahmin etmiyoruz.
ozan haklısın gitar akorları bölümünde de böyle oldu çok pasif bir yer :(
 
.BlueTR

.BlueTR

Üye
PC Yazılım bölümünün aktifligi, tüm isletim sistemleri ve yazılımlarını kapsayacak nitelikte ve seviyede oldugundan ekstra bölüm açmayı düşünmüyoruz. Hatırlarsanız sadece Windows isletim sistemini ayırmıstık, diğer sistemler için ayırmaya yeter aktiflik tahmin etmiyoruz.
peki hackintosh bölümü açılsa nasıl olur?
genelde ilgi çeken birşey çünkü.düşünsenize sıradan bi pcde mac os x çalıştırmak! ama ilelgal derseniz bilememde çoğu sitedevar bu bölüm.şu mesajımı bile hackintoshda atıyorum mesela :D
iAtkos ve Kakewalk için 2ayrı bölüm açılabilir.
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
bizde android e root bölümü açalım
 
15097

15097

Üye
Acılması taraftarıyım mac os bölümü ama ozan abi acmayacak sanırım :hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt