Açılmasına açılır da talep olması gerekir.Ve ayrıca Apple firmasının telif haklarındaki titizliğinden de çekiniliyor.![]()

o kadar iphone ipad bölümü açıldıAçılmasına açılır da talep olması gerekir.Ve ayrıca Apple firmasının telif haklarındaki titizliğinden de çekiniliyor.![]()
ozanın kendisi mac kullanıyormac os x için bende demiştim bi ara bendede iMac varda Ozan abi fazla kullanan yok o yüzden gerek yok dedi.
açılsa moderatör olabilirim şahsen![]()
onu biliyorum.
ozanın kendisi mac kullanıyor

denemedim hiç
onu biliyorum.
peki macı geçtik hackintosh ile ilgili bir bölüm açsak?
bazı normal forumlarda var.sadece link paylşamak yasak. mesela dona.... anlamışınızdır.
işte krulum yöntemleri falan paylaşılır sadece.çünkü o forumlardada internetten bulursunuz yazıyordu.
bendede tam 2bilgisayardada hackintosh yüklü.açıkçası bildiklerimi paylaşmakda zevk duyarım
- - - Eklendi - - -
birde hackintosh daha ilgi çeken bir şey sanki.çünkü normal pcye kuruluyor.
işte kitlenin artması lazım ki adamlar kext (driver) çıkarsın.
denemedim hiç
ozan haklısın gitar akorları bölümünde de böyle oldu çok pasif bir yerPC Yazılım bölümünün aktifligi, tüm isletim sistemleri ve yazılımlarını kapsayacak nitelikte ve seviyede oldugundan ekstra bölüm açmayı düşünmüyoruz. Hatırlarsanız sadece Windows isletim sistemini ayırmıstık, diğer sistemler için ayırmaya yeter aktiflik tahmin etmiyoruz.

peki hackintosh bölümü açılsa nasıl olur?PC Yazılım bölümünün aktifligi, tüm isletim sistemleri ve yazılımlarını kapsayacak nitelikte ve seviyede oldugundan ekstra bölüm açmayı düşünmüyoruz. Hatırlarsanız sadece Windows isletim sistemini ayırmıstık, diğer sistemler için ayırmaya yeter aktiflik tahmin etmiyoruz.

hatta jb unlock bolumu bile
o kadar iphone ipad bölümü açıldı

Acılması taraftarıyım mac os bölümü ama ozan abi acmayacak sanırım![]()
